نویسنده: عارف حسین پور
// یکشنبه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۰۰

بازی Tales of Symphonia برای رایانه‌های شخصی با مشکلات فراوان منتشر شد

بازی زیبای Tales of Symphonia چند روز پیش برای رایانه‌های شخصی در استیم منتشر شد، اما طرفداران از این موضوع خوشحال نیستند، چون بازی از مشکلات بی‌شماری رنج می‌برد. برای اطلاع از جزییات این خبر با زومجی همراه باشید.

مشکلات فراوان نسخه‌ی رایانه‌های شخصی Tales of Symphonia باعث شده‌ تا این بازی تقریبا غیرقابل انجام باشد. یکی از کاربران NeoGAF به نام Chairmanchuck با انتشار مطلبی در این انجمن به گردآوری ایرادات متعدد این نسخه از بازی پرداخته است. قفل بودن رزولوشن بازی روی 720p، متوقف شدن به صورت تصادفی و بارگذاری‌های بسیار طولانی از جمله مشکلات آزاردهنده‌ی Tales of Symphonia روی رایانه‌ها هستند. البته این فقط چند مورد از ایرادات فنی بازی است و در زیر شما می‌توانید فهرستی از این مشکلات را مشاهده کنید.

  • قفل بودن رزولوشن روی 720p
  • ترجمه‌ی ناقص و پراشکال
  • قفل بودن روی ۳۰ فریم بر ثانیه (برخی بازیکن‌ها نرخ فریم ۴۰ را نیز گزارش داده‌اند)
  • اشتباهات تایپی که مخصوص همین نسخه هستند
  • استفاده از آیکون دکمه‌های پلی‌استیشن 3 و ایکس‌باکس 360 به طور هم‌زمان
  • توقف‌ها و کرش‌های تصادفی
  • وجود تنها ۶ محل برای ذخیره‌ی بازی
  • باز کردن و لود شدن منوی تنظیمات و ذخیره‌ی بازی حدود ۳۰ ثانیه زمان می‌برد
  • وجود یک قفل امنیتی به نام VMProtect که با هر بار شروع بازی یک فایل اجرایی (exe.) جدید می‌سازد

 

Tales of Symphonia-600x338

نماینده‌ای از تیم سازنده‌ی بازی با نام مستعار Pudgyboi در صفحه‌ی مربوط به مشکلات Tales of Symphonia در استیم گفت که بندای نامکو سعی دارد تا ایرادات فنی بازی را با انتشار چند آپدیت برطرف کند. بیانیه‌ی این فرد به شرح زیر است:

با تشکر از همه‌ی شما به خاطر نظرات و همچنین نگرانی‌هایتان در مورد وضعیت فعلی Tales of Symphonia در استیم. شرکت امریکایی بندای نامکو از مشکلات مختلفی که روی گیم‌پلی بازی تاثیر گذاشته‌اند اطلاع دارد و تیم تولید ما در تلاش است تا مطمئن شود که به این مسائل رسیدگی می‌شود.

رفع ایرادات بازی از قبل شروع شده است؛ منتظر اصلاحات مداوم برای بازی باشید. ما به انتشار آپدیت‌ها در این پست ادامه خواهیم داد. به خاطر حمایت همیشگی شما از مجموعه‌ی Tales سپاسگزاریم.

بازی نقش‌آفرینی ژاپنی Tales of Symphonia در سال ۲۰۰۳ برای کنسول گیم‌کیوب نینتندو منتشر شد و سپس بر روی پلی‌استیشن ۲ و پلی‌استیشن ۳ عرضه گردید. این بازی با استقبال خوبی از سوی بازیکن‌ها مواجه شد و توانست نمرات بالایی از منتقدین دریافت کند.

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده