نویسنده: نادر امرایی
// شنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۳۰

بروس لی در UFC 2 هم حضور خواهد داشت

کمپانی الکترونیک آرتز امروز اعلام کرد که بروس لی استاد مسلم هنرهای رزمی ، در بازی EA Sports UFC 2 حضور خواهد داشت. وی در قسمت قبلی این بازی نیز به عنوان یک شخصیت قابل بازی حضور داشت. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

زمان زیادی به انتشار قسمت دوم بازی مبارزه‌ای بخش ورزشی الکترونیک آرتز یعنی UFC 2 باقی نمانده است و امروز الکترونیک آرتز اعلام کرد تمام کسانی که بازی را پیش‌خرید کنند، در روز اول انتشار آن، به بروس لی، استاد مسلم هنرهای رزمی دسترسی خواهند داشت. بازیکنان می‌توانند از این شخصیت در مسابقات سبک وزن که شامل دسته‌های Welterweight، Bantamweight، Featherweight و Lightweight می‌شود، استفاده کنند. الکترونیک آرتز در هنگام انتشار این خبر، بیانیه زیر را نیز صادر کرد:

شخصیت بروس لی،‌ طرفداران بی‌شماری در سرتاسر دنیا دارد و خیلی از بازیکنان دوست دارند که کنترل وی را بر عهده بگیرند. ما می‌خواهیم به شما اعلام کنیم که در EA Sports UFC 2 شما توانایی این را دارید که در نقش این رزمی‌کار افسانه‌ای مسابقه دهید. مهارت‌ها و فلسفه وی، تاثیر غیر قابل انکاری برروی ورزش هنرهای رزمی تلفیقی مدرن داشته است. بازیکنان می‌توانند با انتخاب بروس لی، از سرعت، تکنیک و قابلیت‌های ورزشکاری یکی از با استعدادترین، خطرناک‌ترین  وکاریزماتیک‌ترین شخصیت‌های تاریخ ورزش‌های رزمی استفاده کنند.

کسانی که قصد ندارند که بازی را پیش‌خرید کنند،‌ سه راه برای آزاد کردن بروس لی دارند. راه اول، برای کسانی است که نسخه اول بازی را داشته باشند. کسانی که نسخه اول بازی را داشته باشند،‌ به صورت خودکار بروس لی را در قسمت دوم آزاد خواهند کرد.

روش دوم، نیازمند این است که بازیکنان بخش داستانی بازی UFC 2 را به اتمام برسانند تا این شخصیت برای آنها آزاد شود. روش سوم نیز برای کسانی است که به سرویس EA Access دسترسی دارند. این افراد با دانلود کردن رایگان قسمت اول بازی، می‌توانند هنگام خرید UFC 2، به این مبارز افسانه‌ای دسترسی داشته باشند.

با معرفی بروس لی برای بازی UFC 2، تعداد شخصیت‌های هدیه‌ای که با پیش‌خرید بازی در اختیار بازیکنان قرار می‌گیرد، به عدد چهار می‌رسد. پیش از این اعلام شده بود که باس روتن، کازوشی ساکورابا و یکی از بهترین بوکسورهای تاریخ یعنی مایک تایسون، شخصیت‌هایی هستند که به عنوان هدیه، به افرادی که بازی را پیش‌خرید کنند، داده خواهند شد.

بازی EA Sports UFC 2 در تاریخ ۱۵ مارس (۲۵ اسفند) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر خواهد شد با این حال برخی از کاربران شانس تجربه پیش از موعود بازی را از طریق بتای محدود بازی و از طریق سرویس EA Access را خواهند داشت.

منبع: SegmentNext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده