نویسنده: نادر امرایی
// جمعه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۰۰

همکاری بن افلک و مت دیمون برای ساخت یک سریال تلویزیونی

شبکه تلویزیونی سای‌فای امروز اعلام کرد که قرار است یک سریال تلویزیونی جدید با همکاری بن افلک و مت دیمون، دو ستاره معروف هالیوود بسازد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

سریال Incorporated (ثبت شده)‌، سریال جدیدی است که شبکه تلویزیونی سای‌فای، که ساخت سریال‌های علمی - تخیلی را بر عهده دارد، دستور ساخت آن را داده است و بن افلک و مت دیمون قرار است تهیه‌کنندگان اجرایی این سریال باشند. سریال ثبت شده که به عنوان یک تریلر آینده‌نگرانه معرفی شده، داستان مدیر جوانی به نام بن لارسن (با بازی شان تیل) را روایت می‌کند که با پنهان کردن هویت خود، قصد دارد که به یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های دنیا نفوذ کند و زنی را که عاشقش است، نجات دهد. از دیگر بازیگران این سریال می‌توان به ادی راموس، دنیس هیزبرت و جولیا اورموند اشاره کرد.

سریال ثبت شده، جدیدترین عضو مجموعه جدید سریال‌های شبکه سای‌فای مانند شعبده‌بازان، The Expanse و دنیای شجاع جدید است. دیو هاوی، رئیس شبکه سای‌فای درباره این سریال گفته که ثبت‌ شده، از آن دست سریال‌های علمی تخیلی است که دنیای فعلی ما را نشان می‌دهد و بسیاری از مشکلات موجود در جامعه کنونی، در آن به تصویر کشیده شده است.

با توجه به صحبت‌های هاوی، ما باید منتظر دیدن سریالی شبیه به سریال آقای روبات باشیم و به نظر می‌رسد که شبکه سا‌ی‌فای می‌خواهد با الگو برداری از شبکه یو‌اس‌ای و ساخت سریالی با فضای تاریک و بسیار واقعی، موفقیت سریال فوق‌العاده محبوب آقای روبات را تکرار کند.

سریال ثبت‌ شده پاییز سال ۲۰۱۶ به روی آنتن خواهد رفت.

نظر شما درباره این سریال چیست؟ آیا به نظر شما سریال جدید شبکه سای‌فای می‌تواند موفقیت سریال آقای روبات را تکرار کند؟

منبع: Polygon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده