نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۰۰

نسخه رایگان Pro Evolution Soccer 2016 برای رایانه‌های شخصی هم عرضه شد

در حالی که کونامی چندی پیش نسخه‌ای رایگان از بازی PES 2016 را برای کنسول‌های پلی‌استیشن 3 و پلی‌استیشن 4 عرضه کرده بود، حال این نسخه را برای رایانه‌های شخصی هم منتشر کرده است. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

کمپانی کونامی بر خلاف سنت سال‌های گذشته خود تصمیم گرفت تا سه نسخه مختلف از جدید‌ترین شبیه‌ساز فوتبالی خود، PES 2016، منتشر کند که شامل نسخه‌های آزمایشی، کامل و رایگان می‌شوند. نسخه رایگان بازی برای اولین بار در تاریخ مجموعه PES ابتدا برای کنسول‌های نسل هفت و هشت سونی منتشر شد که شامل ۷ تیم از جمله بایرن مونیخ، یوونتوس، رُم، برزیل و فرانسه است و می‌توان بازی دوستانه، حالت تمرینی و از همه مهم‌تر بخش My Club را به صورت رایگان تجربه کرد که آخری همانند بخش Ultimate Team سری FIFA است و البته از خرید‌های درون برنامه‌ای هم بهره می‌برد.

حال کونامی تصمیم گرفته تا این نسخه رایگان از بازی را برای پلتفرم پی‌سی هم عرضه کند و البته وعده داده که با انتشار بروزرسانی‌های مختلف، ترکیب تیم‌ها را به شکلی منظم آپدیت خواهد کرد. با انتشار این نسخه، تمامی پلتفرم‌های نسخه اصلی بازی به استثنا ایکس‌باکس 360 و ایکس‌باکس وان PES 2016 رایگان را دریافت کرده‌اند و هنوز کونامی خبری مبنی بر انتشار بازی برای پلترفم‌های مذکور منتشر نکرده است.

دانلود ویدیو با رزولوشن 360p | دانلود ویدیو با رزولوشن HD720p

بازی PES 2016 در تاریخ ۲۴ شهریور ۹۴ منتشر شد و توانست پس از چند نسخه ضعیف از سری PES، اثری قابل قبول را در اختیار طرفداران قرار دهد؛ اثری که در بررسی زومجی هم نمره بسیار خوب ۸/۵ را دریافت کرد و آرش عیاری در نقد خود از بازی نوشت:

PES 2016 را می‌توان بهترین نسخه از سری Pro Evolution Soccer تا به امروز دانست. فوتبالی که لذت‌بخش است و می‌تواند به گزینه اصلی مخاطبان این ورزش زیبا در بازی‌های ویدیویی باشد. PES 2016 نمایانگر جنبه فیزیکی فوتبال با گرافیکی زیبا و واقع‌گرایانه است که اگرچه مشکلاتی هم دارد اما این ایرادها به بزرگی نقاط قوت آن نیستند. در مجموع، تیم سازنده بازی توانسته آن چه را که طرفداران این مجموعه خواهانش بودند را پیاده‌سازی کرده و یک بازی لذت‌بخش را روانه بازار کند.

نظر شما در مورد نسخه رایگان PES 2016 چیست؟

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده