نویسنده: عارف حسین پور
// جمعه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۰

قرار بود شخصیت «یودا» را در فیلم Star Wars: The Force Awakens ببینیم

کمتر کسی هست که شوالیه‌ی جِدای کوچک و سبزرنگ سری «جنگ ستارگان» را نشناسد. «یودا» یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های این مجموعه است که در فیلم اخیر Star Wars: The Force Awakens حضور نداشت، اما ظاهرا قرار بود او را در این فیلم ببینیم. با زومجی همراه باشید.

ماریان براندون و مری جو مارکی، تدوین کنندگان فیلم The Force Awakens در شصت و ششمین جشنواره‌ی سالانه‌ی ACE Eddie Awards با وبسایت Entertainment Tonight مصاحبه‌ای انجام دادند و اعلام کردند که شخصیت یودا در ابتدا به همراه سایر کرکترهای قدیمی جنگ ستارگان در فیلم اخیر مجموعه حضور داشت، اما قبل از اکران در سینماها، تصمیم گرفته شد که او را از فیلم حذف کنند. براندون گفت:

در یک زمان ما به این فکر بودیم که یودا را در فیلم داشته باشیم، ولی بعدا تصمیم گرفتیم که این اتفاق نیفتد. فرانک اوز (صداپیشه و عروسک‌گردان یودا) یک روز آمد و کارهای مربوط به این شخصیت را انجام داد. او بابت این موضوع بسیار ذوق‌زده بود و ما هم خیلی خوشحال بودیم.

البته در فیلم The Force Awakens صدای یودا در صحنه‌ی Force Vision (نیرویی برای دیدن آینده) مربوط به شخصیت «ری» شنیده می‌شود. همچنین طرفداران مجموعه می‌توانند صدای بازیگران شخصیت «اوبی-وان» یعنی الک گینس و ایوان مک گرگور را نیز در همین صحنه بشنوند.

The Force Awakens اپیزود هفتم از مجموعه‌ی Star Wars است که در تاریخ ۱۸ دسامبر (۲۷ آذر) در سینماهای سراسر جهان اکران شد و توانست رکوردهای زیادی را در زمینه‌ی فروش از خود به جا بگذارد. اخیرا در خبرها داشتیم که میزان فروش The Force Awakens به مرز ۲ میلیارد دلار رسیده است. این فیلم نه تنها به لحاظ تجاری موفق عمل کرد بلکه نظر مثبت منتقدان سینما را نیز جلب نمود و منابع معتبری مثل The Guardian ،USA Today ،Total Film و Telegraph به آن نمره‌ی کامل دادند.

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده