نویسنده: معین کلهری
// جمعه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۰۰

نسخه کنسولی بازی Gone Home هفته آینده برای اروپا و استرالیا عرضه می‌شود

سرانجام کاربران در دو نقطه‎ی اروپا و استرالیا، می‎توانند با دسترسی به نسخه کنسولی بازی «Gone Home» به ماجراجویی در فضای آن بپردازند. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

به نظر می‎رسد که استودیو فول‎برایت پس از کش‏‎و‏‎قوس‎های فراوان و راهی پر فراز و نشیب، اثر Gone Home که حضورش مستلزم است را بالاخره راهی کنسول‎ها در اروپا و استرالیا می‎کند. این بازی که قرار بود دقیقاً یک روز پس از انتشارش برای آمریکای شمالی، در اروپا و استرالیا عرضه شود، با تاخیری در روند انتشارش (۲۳ بهمن ماه) را هدف خود برای عرضه بر روی ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 قرار داده است. این نسخه برای مشکلات «مراحل رده‌بندی» و صدور «گواهی» در مناطق مذکور تاخیر خورد.

این بازی مستقل در سال ۲۰۱۳ برای رایانه‌های ویندوزی، مک و لینوکس منتشر شد. نسخه‌ی رایانه‌های شخصی Gone Home در زمان عرضه‌ مورد تحسین منتقدان قرار گرفت؛ به‎طوری که وبسایت پولی‎گان به آن لقب افتخاری بهترین بازی سال را اختصاص داد.

اثر یاده شده، داستان شخصی را بازگو می کند که پس از گذشت یک سال، تصمیم به بازگشت می‌گیرد. اما با مکانی خالی از سکنه روبرو می‌شود. تصورش را بکنید، همه‌ی موارد که به خوبی ختم نمی‌شوند!

شما چه فکری می‌کنید؟ نظرات خودتان را با زومجی در میان بگذارید.

منبع: Segment Next