نویسنده: میثم علی حسنی
// جمعه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۰۰

آغاز مرحله مقدماتی مسابقات ESL One مانیل بازی Dota 2 در مناطق اروپا و آمریکا

مسئولان تورنمنت ESL One مانیل جدول مرحله مقدماتی مسابقات مناطق اروپا و آمریکا را همراه با زمان بازی‌ها منتشر کردند تا تیم‌های حاضر در این مناطق رقبای خود را بشناسند. با زومجی برای کسب اطلاعات بیشتر همراه باشید.

ثبت نام فصل جدید سری مسابقات ESL One تمام شد و این سازمان تیم‌های حاضر در مرحله مقدماتی را معرفی کرد. برای این مرحله بین تیم‌های شرکت کننده ابتدا یک اولویت بندی انجام شد و آن‌ها بر اساس اولویت‌های خود در جدول قرار گرفتند.

در منطقه اروپا

اولویت اول: Team Spirit ،Team Empire ،Vega Squadron و Na'Vi

اولویت دوم: Tornado.RoX، Mamas Boys، London Conspiracy و PowerRangers

اولویت سوم: HWA، STARK، Ad Finem و PRIES

ESL-One-manilia-eu-Zoomg

در منطقه آمریکا

اولویت اول: CompLexity، Team Archon، Elite Wolves و Digital Chaos

اولویت دوم: Shazam، Void Boys، Leviathan و InFamous

اولویت سوم: PaiN، Unknown، Colossus و EnemyGG

ESL-One-manilia-america-Zoomg

در هر دو منطقه تیم‌های اولویت دوم و سوم ابتدا در یک بازی با هم رقابت می‌کنند و برنده آن‌ها به مصاف یکی از تیم‌های اولویت اول حاضر در مرحله بعدی می‌رود. مسابقات تا گراند فینال به صورت بیشترین برد از سه بازی محاسبه می‌شود و از هر منطقه مانند ESL One فرانکفورت تنها یک تیم جواز حضور در تورنمنت مانیل را کسب خواهد کرد. تیم‌ها کار خود را در مرحله مقدماتی از تاریخ ۵ تا  ۱۷ فبریه (۱۶ تا ۲۸ بهمن) آغاز می‌کنند تا تکلیف صعودکنندگان به مرحله LAN رقابت‌ها مشخص شود.

در اخبار گذشته به اطلاع شما رساندیم که Team Secret و EG  از حضور در این رقابت‌ها انصراف دادند و همچنین دو تیم مستقیم دعوت شده یعنی EHOME و Team Liquid را نیز معرفی کردیم. ELS One مانیل با جایزه ۲۵۰ هزار دلاری در تاریخ ۲۳ و ۲۴ آپریل (۴ و ۵ اردیبهشت) برگزار می‌شود. سالن ۲۰ هزار نفری Mall of Asia این شهر میزبان مسابقات خواهد بود و باید دید اولین فصل برگزاری این تورنمنت در کشور فیلیپین با چه استقبالی از سوی طرفداران مواجه خواهد شد.

به نظر شما چه تیم‌هایی از مناطق خود بلیت سفر به کشور فیلیپین را دریافت خواهند کرد؟ نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.

منبع: Gosugamers