نویسنده: میثم علی حسنی
// جمعه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۰

انصراف سه تیم از مرحله مقدماتی WePlay League بازی Dota 2

مدتی پیش بود که آغاز فصل سوم تورنمنت WePlay League را به اطلاع شما رساندیم. رقابت‌های مرحله مقدماتی هنوز در نیمه راه است که مطلع شدیم سه تیم از منطقه اروپا به دلایل مختلف از ادامه مسابقات انصراف داده‌اند. با زومجی همراه باشید.

No Logic Gaming ،Walrus Punch و Steak Gaming تیم‌هایی هستند که در منطقه اروپا این تورنمنت حضور داشتند؛ اما حالا انصراف خود را اعلام کرده‌اند. Walrus Punch به خاطر منحل شدن، از ادامه مسابقات بازماند و به عنوان جایگزین تیم Hellraisers که از آن‌ها بسیار با تجربه‌تر هستند به جدول قسمت شرقی منطقه اروپا اضافه شدند. این تیم با توجه به جایگزین شدن باید مرحله مقدماتی را  با امتیاز نه چندان خوب بدون برد و دو شکستی ادامه دهد که تیم Walrus Punch آن را کسب کرده بود. در قسمت غربی اروپا تیم No Logic Gaming از منحل شدن خود خبر داد و امتیاز تمام بازی‌های آن‌ها با توجه به نبود تیم جایگزین به دیگر تیم‌های حاضر در گروه داده شد.

Steak Gaming سومین تیم خارج شده از تورنمنت  در جدول منطقه غربی اروپا حضور داشت و توانسته بود یک برد و دو شکست را در مرحله مقدماتی به‌دست آورد.  الیاس 'Sealkid' مرتا که موسس این تیم است چند روز پیش در حساب تویتر خود خبر داده بود که تصمیم به استراحت گرفته و این تیم را ترک می‌کند. با توجه به انصراف Steak Gaming جایگزین آن‌ها در رقابت‌ها تیم Pires خواهد بود. در تصویر زیر می‌توانید از نتایجی که تا به حال بدست آمده مطلع شوید.

Weplay-League-Dota-2-Zoomg

مرحله LAN فصل سوم این مسابقات در تاریخ۶ تا ۸ می (۱۷ تا ۱۹ اردیبهشت ۹۵) با جایزه ۲۰۰ هزار دلاری برگزار می‌شود و سالن International Exhibition Centre شهر کیو اکراین میزبان تیم‌های شرکت کننده خواهد بود.

منبع: Gosugamers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده