نویسنده: حامد افرومند
// پنجشنبه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۱۵

تماشا کنید: تریلر داستانی و بسیار جذاب بازی Mirror’s Edge: Catalyst

امروز و همزمان با اعلام جزییاتی از نسخه ی آزمایشی بازی Mirror’s Edge: Catalyst، یک تریلر بسیار جذاب نیز از این بازی منتشر شد. با زومجی همراه باشید.

اگر به تجربه‌ی Mirror’s Edge: Catalyst قبل از انتشار رسمی آن علاقه دارید، و اگر قصد دارید تیم سازنده را در یافتن باگ‌ها و مشکلات فنی بازی یاری کنید، فرصت خوبی پیش روی شماست. الکترونیک آرتز علاقه‌مندان را به انجام نسخه‌ی آزمایشی بازی دعوت کرده است و شما می‌توانید با مراجعه به وب سایت رسمی بازی، اقدام به ثبت نام جهت دریافت آن کنید. تنها چیزی که برای ثبت‌نام نیاز دارید، حساب کاربری EA و انتخاب پلتفرم مورد نظر است. به این‌ نکته توجه داشته باشید که با انتخاب پلتفرم پلی استیشن 4، ملزم به مشخص کردن منطقه‌ی خود نیز خواهید بود.

پس از اعلام جزییات مربوط به نسخه‌ی آزمایشی، الکترونیک آرتز و دایس، اقدام به انتشار یک تریلر بسیار زیبا از بازی کردند. تریلری سینمایی که بخش‌هایی از داستان بازی را به تصویر کشده است. در کنار آن، ما شاهد برخی از صحنه‌های مربوط به گیم‌پلی بازی بودیم که اطلاعات مختصری از برخی ویژگی‌های بازی به ما می‌دهد. به طور مثال برای تغییر مسیر، امکان گرفتن دیوار برای چرخش بهتر در بازی وجود دارد. نکته‌ی جالب دیگر، وجود ربات‌های پرنده‌ای بود که به فیث برای تغییر مسیر کمک می‌کردند. از طرفی به نظر می‌رسد که بازی از لحاظ بصری فوق‌العاده باشد و حتی شاهد انفجار‌های بزرگی نیز خواهیم بود. در پایین می‌توانید این تریلر زیبا را تماشا کنید:

دانلود تریلر با کیفیت 720p |

Mirror’s Edge Catalyst ریبوت بازی Mirror’s Edge محصول سال ۲۰۰۸ است. این محصول مشترک کمپانی الکترونیک آرتز و استودیو دایس در تاریخ ۲۴ مه ۲۰۱۶ (۵ اردیبهشت ۱۳۹۵) بر روی پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود.

منبع: dualshockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده