نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۳۱

تماشا کنید: تاریخ انتشار رسمی بازی Doom مشخص شد

کمپانی بتسدا، ناشر بازی Doom، ضمن انتشار یک تریلر جدید از بازی، تاریخ انتشار آن را رسما اعلام کرد. بر این اساس، بازیکن‌ها می‌توانند در اردیبهشت‌ماه ۹۵ این بازی را تجربه کنند. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

پس از گذشت نزدیک به ۱۲ سال از عرضه بازی Doom 3، استودیو بازیسازی اید سافت‌ور با همکاری بتسدا قصد دارند تا نسخه جدید این مجموعه خاطره‌انگیز را عرضه کنند و گیمر‌ها را مجددا به دل یک دنیای جهنمی مملو از نیرو‌های اهریمنی ببرند. حال سازندگان بازی تصمیم گرفتند تا بالاخره شایعات مربوط به تاریخ انتشار این بازی را تمام کرده و تاریخ رسمی عرضه آن را اعلام کنند. به این ترتیب بازی Doom در تاریخ ۲۴ اردیبهشت ۹۵ برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی ویندوزی عرضه خواهد شد. به‌علاوه همزمان با اعلام تاریخ عرضه بازی، تریلر جدیدی نیز از آن منتشر شد که می‌توانید در ادامه آن را تماشا کنید:

|

بتسدا همچنین از یک نسخه ویژه بازی هم رونمایی کرده که Collector's Edition نام دارد و با قیمت ۱۲۰ دلار عرضه خواهد شد. این نسخه علاوه بر داشتن دیسک فیزیکی بازی در قاب فلزی، شامل یک هدیه ویژه هم خواهد بود: مجسمه ۱۲ اینچی شخصیت Revenant (که از دشمنان بازی است) بر روی یک پایه LED دار با امکان چرخش که باعث می‌شود این نسخه از بازی به یک بسته شکیل و ارزشمند تبدیل شود.

doom

هر دو نسخه معمولی و کالکتور بازی در حال حاضر برای پیش فروش موجود است و افرادی که آن‌ها را پیش خرید کنند، بسته مخصوص بخش چندنفره بازی را با نام «Demon» دریافت خواهند کرد که شامل یک زره مخصوص در سه رنگ و همچنین لوگوی اید سافت‌ور است که می‌توان آن را بر روی اسلحه‌ها و زره‌ها قرار داد. به‌علاوه تعدادی آیتم مصرفی هم در اختیار این افراد قرار می‌گیرد که توانایی‌های آن‌ها را برای مدت محدود افزایش می‌دهد.

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده