نویسنده: آرش رستمی
// پنجشنبه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۰۰

یکی از شخصیت‌های مطرح نینتندو در دومین بازی موبایل این کمپانی حضور خواهد داشت

طرفداران نینتندو می‌توانند چشم‌به‌راه معرفی یک بازی موبایل رسمی با حضور یکی از شخصیت‌های معروف این کمپانی باشند. با جزئیات خبر همراه زومجی باشید.

درست است که Miitomo، اولین بازی موبایل نینتندو، عملاً یک اپلیکیشن اجتماعی است؛ ولی ظاهراً قرار است در دومین تلاش کمپانی ژاپنی در این حوزه، با یک بازی واقعی سر و کار داشته باشیم.

تاتسومی کیمیشیما، رئیس نینتندو، به‌تازگی اعلام کرده که بازی موبایل جدید کمپانی‌اش برخلاف Miitomo «یک اپ ارتباطی نخواهد بود». همچنین بنا به گفته‌های وی، یکی از شخصیت‌های مطرح نینتندو در این اثر حضور خواهد داشت. البته کیمیشیما در این مورد اشاره‌ای به سری خاصی نکرده و از این جهت نمی‌دانیم که از میان شخصیت‌هایی مانند ماریو، لینک و زلدا، کدام‌یک از آن‌ها را در اثر جدید خواهیم دید.

کیمیشیما همچنین در پاسخ به پرسش خبرنگار وال استریت جورنال درباره‌ی واقعیت مجازی، گفت که به‌عنوان رئیس یک کمپانی فعال در زمینه‌ی بازی، شخصاً به این حوزه علاقه دارد و بعید می‌داند که «کسی بتواند بگوید که [این فناوری] برایش جالب نیست». با این حال، به نظر می‌رسد که نینتندو در حال حاضر برنامه‌ی خاصی برای فعالیت در این زمینه ندارد.

اپلیکیشن Miitomo که نوعی نرم‌افزار اجتماعی به شمار می‌رود، نتیجه همکاری نینتندو و DeNA در زمینه‌ی بازی‌های موبایل است. کاربران Miitomo می‌توانند با استفاده از Miiها (آواتارهای کاربران در کنسول‌های نینتندو) با یکدیگر به گفت‌وگو و تبادل نظر بپردازند و به شناخت بهتری از یکدیگر برسند. این نرم‌افزار قرار است در ماه آینده‌ی میلادی به شکل رایگان (Free to Play) برای اندروید و iOS منتشر شود.

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده