نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۰۰

نظرسنجی بانجی از طرفداران در مورد دلایل افت محبوبیت بازی Destiny

پس از انتشار بازی Destiny در سال ۲۰۱۴ و محبویت بالای آن در زمان انتشار، این روز‌ها این بازی چند‌نفره حال و روز خوشی ندارد و محبوبیت آن به حد چشمگیری کاهش یافته است. حال بانجی یک نظر‌سنجی در نظر گرفته تا دلایلی این اتفاق را بررسی کند. با زومجی همراه باشید.

بدون شک یکی از بهترین بازی‌های چند‌نفره چند سال اخیر اثر Destiny از استودیو بانجی بود که بعد‌ها بسته‌الحاقی The Taken King هم برای آن عرضه شد تا بازی بیش از پیش گسترده‌تر شود. با این حال و علی‌رغم محبوبیت خیلی زیادی که بازی در اوایل داشت، این اثر کنسول‌های ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس 360، پلی‌استیشن 3 و پلی‌استیشن 4 این روز‌ها در جذب مخاطب موفق عمل نمی‌کند و بانجی هم از این مسئله اطلاع دارد.

حال با گذشت چند روز از استعفای هارولد رایان، مدیر‌عامل بانجی و جایگزینی وی توسط پیت پارسون، بانجی تصمیم گرفته تا علل افت محبوبیت بازی خود را مشخص کند. چرا که پارسون پس از انتصاب به مدیر‌عاملی اعلام کرده بود که Destiny و توسعه آن اولویت اصلی وی خواهد بود و اولین قدم در این راه ارسال نظرسنجی به کاربرانی است که بیش از یک مدت مشخص وارد بازی Destiny نشده‌اند. در ادامه می‌توانید تصویر این نظر سنجی را مشاهده کنید:

Destiny

همان طور که در تصویر هم مشاهده می‌کنید، در مجموع ۱۲ گزینه برای انتخاب به گیمر‌ها پیشنهاد می‌شود که تمام شدن محتویات بازی، دشواری برخی قسمت‌های آن، ضعف تغییرات اخیر بازی و عرضه بازی‌های جدید و مفرح‌تر تعدادی از گزینه‌های موجود هستند. همچنین بانجی از طریق این فرم از طرفداران خواسته تا زمان احتمالی بازگشت خود به بازی را (در صورت تمایل داشتن به بازگشت) اعلام کنند.

بازی Destiny در حالی دچار افت در جذب مخاطب شده که سازندگانش قسمت دوم آن را لغو کرده و سعی در توسعه هرچه بیشتر نسخه فعلی دارند. به نظر شما کدام یک از گزینه‌های این نظرسنجی دلیل افت محبوبیت این بازی است؟

منبع: Gamesradar


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده