نویسنده: نادر امرایی
// پنجشنبه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۳۰

فیلم بعدی کارگردان افراد ایکس، ۲۰ هزار فرسنگ زیر دریا خواهد بود

سال گذشته بود که برایان سینگر، کارگردان مجموعه افراد ایکس، در شبکه‌های اجتماعی، به صورت ضمنی اعلام کرده بود که قرار است فیلمی با اقتباس از کتاب ۲۰ هزار فرسنگ زیر دریا بسازد. امروز وی این خبر را به صورت رسمی تایید کرد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

بنا به گزارش وب‌سایت ددلاین، برایان سینگر،‌ کارگردان معروف هالیوود و سکاندار فیلم‌های مجموعه افراد ایکس،‌ کارگردانی فیلم ۲۰ هزار فرسنگ زیر دریا را که با اقتباس از کتابی به همین نام به قلم ژول ورن، نویسنده فرانسوی، توسط استودیو فاکس قرن بیستم ساخته می‌شود، بر عهده گرفته است. کار ساخت فیلم از پاییز سال آینده آغاز خواهد شد و سینگر از الان به دنبال یافتن بازیگران مناسب برای فیلم خودش است.

کتاب ۲۰ هزار فرسنگ زیر دریا در سال ۱۸۷۰ توسط ژول ورن نوشته شده و یکی از کتاب‌های مورد علاقه زمان کودکی سینگر بوده است. دن استادنی و ریک سوردلت وظیفه نوشتن فیلمنامه را بر عهده دارند و تهیه‌کنندگان فیلم، سینگر و جیسون تیلور از کمپانی بد هت هری خواهند بود.

سینگر در هنگام اعلام خبر،‌ گفت که قصد ندارد اطلاعات زیادی درباره فیلم به طرفداران بدهد اما همینقدر اعلام کرد که علاوه بر شخصیت‌های اصلی این فیلم مانند کاپیتان نمو، ند لند و پروفسور آروناکس،‌ شخصیت‌های جدید و اریجینالی نیز در فیلم حضور خواهند داشت که در کتاب ژول ورن نبوده‌اند. همچنین او اعلام کرد که داستان فیلم در بعضی مواقع دچار پیچش‌هایی خواهد بود که در کتاب مشاهده نشده است.

جدیدترین فیلم برایان سینگر افراد ایکس: آپوکالیپس (X-Men: Apocalypse) است و برای اکران در تاریخ ۲۷ می (۷ خرداد) برنامه‌ریزی شده است.

نظر شما درباره این فیلم چیست؟‌ آیا شما این کتاب را خوانده‌اید و برای دیدن فیلم لحظه‌شماری می‌کنید؟

منبع:‌ IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده