نویسنده: نادر امرایی
// پنجشنبه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۰۰

هنرپیشه جنگ ستارگان از آغاز فیلمبرداری قریب الوقوع قسمت هشتم خبر داد

دیزی ریدلی، هنرپیشه نقش ری در سه‌گانه جدید مجموعه جنگ ستارگان، چندی پیش عکسی در حساب رسمی اینستاگرام خود منتشر کرد که خبر از آغاز قریب‌الوقوع فیلم‌برداری قسمت هشتم این فیلم می‌داد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

چند روز پیش بود که دیزی ریدلی، هنرپیشه نقش ری در سه‌گانه جدید جنگ ستارگان، عکسی در حساب رسمی خود در اینستاگرام منتشر کرد که باعث شد بسیاری حدس بزنند که فیلم‌برداری قسمت هشتم فیلم به زودی آغاز خواهد شد. در این عکس، قسمت کوچکی از تعدادی کاغذ مشخص است که به نظر می‌رسد که فیلمنامه قسمت هشتم فیلم باشد زیرا در بالای آن، عدد هشت به خط رومی نوشته شده است و احتمال می‌رود که یک نسخه اولیه از فیلمنامه باشد.

آغاز فیلمبرداری قسمت هشتم فیلم استار وارز

در زیر عدد هشت، قسمت بسیار کوچکی  از متن مشخص است که اشاره دارد به اینکه تیم سازنده، به زودی کار ساخت قسمت هشتم را آغاز خواهند کرد. با این حال کماکان به طور قطع مشخص نیست که آیا واقعا این عکس، فیلمنامه قسمت هشتم را نشان می‌دهد یا خیر زیرا در هنگام ساخت قسمت هفتم، عوامل فیلم این اجازه را نداشتند که فیلمنامه را با خود به خانه‌هایشان ببرند. مسئله‌ای که باعث می‌شود احتمال آغاز فیلم‌برداری قسمت هشتم را قوت بدهد، این است که لوکاس‌فیلم پیش از این اعلام کرده بود که کار ساخت فیلم از اوایل ماه فوریه آغاز خواهد شد.

تاریخ اکران قسمت هشتم فیلم مجموعه جنگ ستارگان که هنوز نامی برایش انتخاب نشده است، چندی پیش به تعویق افتاد. فیلم ابتدا قرار بود در تاریخ ۲۶ می ۲۰۱۷ (۵ خرداد ۱۳۹۶) اکران شود اما این تاریخ چندی پیش عوض شد و به ۱۵ دسامبر ۲۰۱۷ (۲۴ آذر ۱۳۹۶) منتقل شد. دلیل این کار هم بازنویسی فیلمنامه در پی موفقیت بسیار زیاد شخصیت‌های جدید این دنیا اعلام شد. پیش از این قرار بود که قسمت هشتم،‌ تمرکز خود را برروی دو شخصیت کایلو رن و ری بگذارد اما به دلیل استقبال زیاد تماشاگران از شخصیت‌های جدید، عوامل سازنده تصمیم گرفتند که آنها را بیشتر در داستان قسمت هشتم درگیر کنند.

قسمت هفتم فیلم با نام جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد (Star Wars: The Force Awakens)، چندی پیش اکران شد و توانست به موفقیت عظیمی دست پیدا کند و در کمتر از ۲ ماه، به نزدیک ۲ میلیارد دلار فروش دست پیدا کند و تبدیل به سومین فیلم پرفروش تاریخ سینما شود و به همین دلیل انتظارات از قستم هشتم و نهم فیلم بسیار بالا است.

منبع: Attack of the Fanboy


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده