// پنجشنبه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۳۰

Homefront: The Revolution دارای پرداخت درون برنامه‌ای اما DLCهای رایگان خواهد بود

Homefront: The Revolution یکی از بازی‌های مورد انتظار سال جاری است که داستان اشغال ایالات متحده توسط کره شمالی را ادامه می‌دهد. به تازگی سازندگان در خبری اعلام کردند این بازی دارای سیستم پرداخت درون برنامه‌ای است، اما محتواهای دانلودی به صورت رایگان عرضه می‌شوند.

قسمت جدید بازی Homefront که ادامه دهنده‌ی داستان قسمت قبلیش است، دارای سیستم پرداخت و خرید درون برنامه‌ای خواهد بود، اما بر طبق گفته سازندگان حداقل تا یک سال پس از انتشار بازی، محتوای رایگان عرضه خواهد شد.

فصاحت سلیم، طراح بازی Homefront در مصاحبه‌ای با سایت گیم‌اسپات اظهار داشت که پرداخت‌های درون برنامه‌ای فرمی از جعبه‌های لوت خواهد بود، ولی در کل چیزی را ارائه نمی‌دهد که دور از دسترس بازیکنان معمول باشد:

این در واقع یک سیستم «خرج کن-پیروز شو» نخواهد بود چرا که ما هر آنچه که به صورت پولی در اختیار بازیکنان قرار می‌دهیم، به حالت معمول هم در بازی، البته با تلاش بیشتر در دسترس همه قرار خواهیم داد.
تمام چیزی که ما پیشنهاد می‌دهیم، برای بازیکنانی است که زمان و حوصله کافی برای گسترش بازی خود ندارند و نمی‌توانند در زمان کم آیتم‌های باحال را باز کنند. پرداخت‌های درون برنامه‌ای به نوعی صرفه‌جویی در زمان برای این دست از بازیکنان خواهد بود، یک میان‌بر برای باز کردن این چیزها! آنها مقداری پول برای این آیتم‌ها می‌دهند، اما هیچ چیز انحصاری و ویژه که دور از دسترس دیگران باشد برای آنها در نظر گرفته نمی‌شود.

وی در ادامه صحبت‌های خود، در مورد محتوای کلی DLCها گفت و اظهار داشت که این محتواها، دارای مراحل و ماموریت‌های جدید خواهد بود:

ما نمی‌خواهیم که فقط چندتا پک در اختیار بازیکنان قرار دهیم. ما دنبال درست کردن چند نقشه‌ی جدید یا چیزهایی از این قبیل نیستیم. به محض اینکه کارمان با ساخت یک ماموریت به اتمام برسد، آن را منتشر می‌کنیم. بازیکنان هم می‌توانند آن را به راحتی تهیه و بازی کنند. ما این کار را حداقل به مدت یک سال پس از عرضه‌ی بازی انجام خواهیم داد.

دانلود با رزولوشن HD 720p |

نسخه‌ی اول بازی Homefront توسط استودیو کاوس(سازندگان بازی Frontlines: Fuel of War) ساخته شده بود و کمپانی ورشکسته‌ی THQ وظیفه انتشار آن را برعهده داشت. با اینکه بازی از نظر گیم‌پلی و به ویژه جلوه‌های گرافیکی، در مقابل رقیبانش مانند Call of Duty و Medal of Honor حرفی برای گفتن نداشت، اما داستان پردازی واقع‌گرایانه و احساسی، شبیه‌سازی اجتماعی جنگ زده و به تصویر کشیدن شکنجه و دردی که یک جامعه مغلوب آن را تحمل می‌کنند، جزو مواردی بود که باعث شد Homefront هواداران خاص پیدا کند و زمینه را برای ادامه مجموعه محیا کند.

Homefront: The Revolution توسط استودیو دامباستر گیمز (متشکل از برخی سازندگان سابق و افرادی از استودیو منحل شده کرای‌تک آمریکا) با استفاده از موتور بازی‌سازی قدرتمند کرای‌انجین ساخته می‌شود و کمپانی دیپ‌ سیلور، صاحب امتیاز اثر، وظیفه انتشار آن را برعهده دارد.

شما می‌توانید در تاریخ ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ منتظر بازی Homefront: The Revolution بر روی پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4،‌ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی ویندوزی باشید. اما اگر دوست دارید بازی را قبل از عرضه امتحان کنید، نسخه‌ی بتا از روز ۲۲ بهمن در دسترس خواهد بود.

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده