نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۰

منتظر نسخه لینوکس و مک بازی Batman: Arkham Knight نباشید

Batman: Arkham Knight یکی از بهترین بازی‌های سال ۲۰۱۵ بود که البته نسخه رایانه‌های شخصی آن هرگز اقبال خوبی نداشت و به دلیل مشکلات فنی هرگز تجربه لذت‌بخشی ارائه نکرد. حال سازندگان بازی تصمیم گرفتند تا نسخه مک و لینوکس بازی را لغو کنند. با زومجی همراه باشید.

در سال‌های اخیر شاهد پورت ضعیف برخی بازی‌ها بر روی رایانه‌های شخصی بودیم که در این بین شاید بتوان Batman: Arkham Knight را ضعیف‌ترین نام برد؛ مشکلی که حتی با عرضه بروزرسانی‌های مختلف و تلاش متخصصین استودیو راک‌استدی و انویدیا هم رفع نشد تا در نهایت کمپانی برادران وارنر، ناشر بازی، مجبور شود پول خریداران ناراضی را به آن‌ها برگشت داده و رسما از اصلاح این نسخه از بازی ابراز نا‌امیدی کند. این بازی قرار بود در کنار نسخه مخصوص ویندوز، برای سیستم عامل‌های مک و لینوکس هم منتشر شود و حتی امکان پیش خرید این نسخه‌ها هم از چندی پیش فراهم شده بود.

با این حال سازندگان بازی با انتشار پستی در فروشگاه استیم اعلام کردند که این نسخه لغو شده است:

متاسفانه باید تایید کنیم که بازی Batman: Arkham Knight برای سیستم عامل‌های مک و لینوکس منتشر نخواهد شد. اگر هر یک از این نسخه‌ها را پیش خرید کرده‌اید، می‌توانید با اعلام کردن آن در استیم پول خود را پس بگیرید.

کمپانی برادران وارنر فعلا توضیحی در مورد دلیل لغو شدن این نسخه ارائه نکرده و مشخص نیست که آیا این نسخه هم به دلیل همان مشکلات فنی لغو شده یا عوامل دیگری در آن دخیل هستند.

دانلود ویدیو با رزولوشن 480p | دانلود ویدیو با رزولوشن HD 720p

نظر شما در مورد لغو شدن نسخه‌های مک و لینوکس این بازی و دلایل آن چیست؟

منبع: PCGamer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده