// چهار شنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۰۰

در آمد ۵ میلیون دلاری بازی The Witness در طول یک هفته

جاناتان بلو، خالق The Witness و بازی نام آشنای Braid جزئیات تازه‌ای را در رابطه با روند فروش تازه‌ترین اثر خود به اشتراک گذاشته است. ظاهرا The Witness تاکنون توانسته انتظار سازندگان را برروی پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی برآورده کند. در ادامه با زومجی همراه باشید.

طبق گفته‌ی جاناتان بلو بازی The Witness تنها در یک هفته اول درآمد ناخالصی در حدود ۵ میلیون دلار با فروش بیش از ۱۰۰ هزار واحدی برروی رایانه‌های شخصی و پلی‌استیشن 4 داشته است. ظاهرا این میزان درآمد «بهتر از مجموع درآمد ناخالص بازی Braid در طول یک سال» بوده است. البته این خبر خوبی نیز برای طرفداران خواهد بود. کسانی که نگران اثر بعدی این تیم سازنده بودند. احتمالا باید انتظار معماهای بیشتر را در آینده داشته باشیم. فروش بیشتر The Witness با قیمت ۴۰ دلار نسبت به بازی Braid با قیمت ۱۵ دلار نشان از موفقیت بازی تازه استودیوی تکلا دارد.

بلو در این رابطه گفت:

ما باید از نظر سود و زیان در یک سطح باشیم و حاشیه امنی را در نهایت برای خود ایجاد کنیم؛ این به ما اجازه ساخت بازی‌های زیباتر را در آینده می‌دهد -مگر آن که نوع جدیدی از فجایع اقتصادی جهانی اتفاق بی‌افتد.

استودیوی تکلا اکنون مشغول ایجاد «کنترل قابل تنظیم و گزینه‌های اجرا» برای هر دویِ پلتفرم‌ها در کنار تلاش برای ادامه پشتیبانی از مشکلات گرافیکی رایانه‌های شخصی است. (گزارشاتی مبنی بر ایجاد مشکلات «بیماری حرکت» (motion sickness) نیز شده است)

اگر شما از جمله دارندگان ایکس‌باکس وان، اندروید، iOS و مک هستید که انتظار عرضه‌ی این بازی را برروی پلتفرم خود دارید، به گفته‌ی توسعه‌دهندگان عرضه بازی روی این پلتفرم‌ها «تحت بررسی دقیق است». با توجه به رده بندی سنی The Witness برای پلتفرم ایکس‌باکس وان، در آینده‌ باید انتظار عرضه‌ی این بازی را برروی کنسول مایکروسافت داشته باشیم. The Witness از زمان عرضه در تاریخ ۶ بهمن مورد توجه بسیاری از رسانه‌ها و بازیکنان قرار گرفته است.

منبع: DestrucToid


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده