نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۳۰

تماشا کنید: تجربه‌ای چند نفره از جنگ جهانی دوم با Battalion 1944

در حالی که مدت‌ها است دیگر خبری از بازی‌های با حس و حال جنگ جهانی دوم نیست و اکثر بازی‌های شوتر در زمان حال روایت می‌شوند، به نظر می‌رسد که Battalion 1944 قصد دارد تا مجددا یک اثر به یاد‌ماندنی از جنگ جهانی دوم ارائه دهد. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

آخرین اثر مشهوری که بر اساس جنگ جهانی دوم ساخته و عرضه شد Enemy Front بود که هرگز نتوانست تجربه بازی‌هایی مثل Call of Duty 2 یا نسخه‌های اول Medal of Honor را برای گیمر‌ها تکرار کند و تقریبا پس از آن شاهد هیچ شوتر بزرگی نبودیم که داستان جنگ جهانی دوم را روایت کند. با این حال استودیو انگلیسی بالک‌هِد تصمیم گرفته تا مجددا اثری در این سبک بسازد که قرار است داستان این جنگ‌ها را به استفاده از جلوه‌های بصری امروزی روایت کند. این بازی که Battalion 1944 نام دارد، یک اثر شوتر چند‌نفره خواهد بود که در ساخت آن از موتور آنریل انجین ۴ استفاده می‌شود. علی‌رغم این که بازی فعلا مراحل اولیه ساخت را پشت سر می‌گذارد، ولی سازندگان ضمن رونمایی از آن تریلری منتشر کردند که تماشا آن خالی از لطف نیست:

|

همان‌طور که در ویدیو هم تماشا کردید، این بازی در محیط‌های جنگلی، شهری و حتی کوهستانی روایت می‌شود که سازندگان اعلام کرده‌اند Battalion 1944 قصد دارد یک تجربه چند‌نفره مبتنی بر مهارت (که فقط توانایی‌های گیمر شکست یا پیروزی وی را تعیین می‌کنند) همانند بخش چند‌نفره Medal of Honor یا Call of Duty خلق کند که در این بین به لطف سیستم ضد‌تقلب شاهد یک رقابت منصفانه خواهیم بود.

به‌علاوه این بازی از یک سیستم رتبه‌بندی جهانی هم با نام BattleRank استفاده خواهد کرد که گیمر‌ها می‌توانند در صورت تمایل در آن عضو شده و در صورت برنده شدن در مسابقات فصلی جوایزی مثل سلاح‌ها و تجهیزات بهتر را به دست بیاورند.

البته بازی Battalion 1944 ناشر خاصی ندارد و به همین دلیل هم بالک‌هِد کمپین کیک‌استارتری برای این بازی در نظر گرفته تا بودجه‌ای معادل ۱۰۰ هزار پوند جمع‌آوری کند. علاقه‌مندانی که حداقل ۱۳ پوند از این طریق پرداخت کنند، در زمان انتشار یک نسخه رایگان از بازی را دریافت خواهند کرد.

این بازی برای عرضه در ماه می ۲۰۱۷ (اردیبهشت - خرداد ۹۶) بر روی ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی ویندوزی برنامه ریزی شده که باید منتظر ماند و دید آیا می‌توانند در وحله اول بودجه مورد‌نیاز خود را جمع‌آوری کند و پس از آن هم به یک اثر شوتر موفق تبدیل شود یا خیر. در ادامه هم می‌توانید تصاویر این بازی را تماشا کنید:

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده