// دوشنبه, ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۰۲

اسکار 2016: مارک رایلنس اسکار بازیگر نقش مکمل مرد را از آن خود کرد

مارک رایلنس بازیگر ۵۶ ساله بریتانیایی، برنده جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای حضور در فیلم Bridge of Spies شد. با زومجی و جزیئات بیشتر این خبر همراه باشید.

شاید یکی از معدود اتفاق‌ها و انتخاب‌های عجیب و دور از ذهن اسکار امسال، برنده شدن مارک رایلنس ۵۶ ساله به خاطر فیلم Bridge of Spies بود و کمتر کسی گمان می‌کرد که انتخاب هیئت آکادمی او باشد. رایلنس در حالی برنده جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شد که با بزرگانی همچون کریستین بیل به خاطر حضور در فیلم The Big Short ، تام هاردی برای فیلم  The Revenant ، مارک روفالو برای Spotlight و سیلوستر استالون برای نقش‌آفرینی در Creed همگروه بود.

این اولین‌باری بود که رایلنس نامزد دریافت اسکار شده بود و در همین اولین‌بار کاندید شدن، برنده هم شد. البته او پیش از این دوبار برنده جایزه Olivier Awards و نیز سه‌بار برنده Tony Awards شده بود. این بازیگر کهنه‌کار بریتانیایی در سخنرانی خود پس از دریافت جایزه‌اش، ضمن تقدیر از دیگر هم‌گروهان رقیبش، از استیون اسپیلبرگ کارگردان مشهور این فیلم تشکر و تقدیر به عمل آورده و از کارکردن در کنار او و این پروژه به عنوان افتخاری بزرگ یاد کرد. رایلنس در انتهای سخنان خودش افزود:

من همیشه عاشق داستان‌ها بوده‌ام؛ آن‌ها را بشنوم، ببینم و قسمتی از آن‌ها باشم.

نظر شما در مورد فیلم Bridge of Spies و برنده شدن مارک رایلنس چیست؟

[alert variation="alert-warning"]شما می‌توانید برای مطلع شدن از آخرین اخبار اسکار 2016، به صفحه اختصاصی این رویداد در زومجی مراجعه کنید.[/alert]

منبع: TheVerge.com


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده