// دوشنبه, ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۰۰

کاور فیلم Star Wars: The Force Awakens تصویر ربات BB-8 را نشان می‌دهد

پس از اکران و فروش فوق‌العاده‌ی فیلم Star Wars: The Force Awakens، شاهکار جی. جی. آبرامز، به تازگی تصویر کاور نسخه‌ی بلو-ری این فیلم منتشر شده که عکس بزرگی از ربات محبوب BB-8 را نشان می‌دهد. برای اطلاع از جزییات خبر با زومجی همراه شوید.

طبق روال همیشگی دنیای سینما، پس از اکران یک فیلم نوبت به انتشار آن بر روی دی‌وی‌دی و پخش آن از طریق شبکه‌ی خانگی می‌رسد. قسمت هشتم از مجموعه‌ی عظیم جنگ ستارگان (Star Wars) نیز از این قضیه مستثنا نیست. پس از فروش کم سابقه و خارق‌العاده‌ی ۲ میلارد دلاری این فیلم، حال نوبت به عرضه‌ی آن بر روی دی‌وی‌دی رسیده است. بر اساس تصویری که وب‌سایت وال‌مارت از کاور نسخه‌ی بلو-ری فیلم جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد (Star Wars: The Force Awakens) منتشر کرده، شاهد حضور پر رنگ و تقریبا تمام صفحه‌ی ربات محبوب داخل فیلم به نام BB-8 هستیم. طبق این خبر، این طرح از کاور مربوط به نسخه‌ی معمولی فیلم است و احتمال دارد که کاور نسخه‌ی سه بعدی آن دارای تصویر متمایزی باشد.

اگرچه خیلی‌ها انتظار عکس شخصیت منفی این قسمت یعنی کایلو رن را روی کاور فیلم داشتند و عکس وی را می‌توان روی هر طرح و تبلیغی که مربوط به این فیلم بوده، مشاهده کرد، اما جالب است بدانید که ربات BB-8 به عنوان محبوب ترین شخصیت این شماره از فیلم شناخته شده است و طبیعتا همین دلیل محکمی برای درج عکس این ربات دوست داشتنی است.

جالب است بدانید که ربات BB-8 به عنوان محبوب ترین شخصیت این شماره از فیلم شناخته شده است

طبق برنامه ریزی‌ها، نسخه‌ی بلو-ری فیلم Star Wars: The Force Awakens قرار است در قالب ۳ عدد دیسک به بازار عرضه شود که دیسک اول حاوی خود فیلم، دیسک دوم حاوی موارد خاصی از فیلم مثل موسیقی اضافه، سکانس‌های ویژه و حذف شده از فیلم و مواردی از این قبیل و در نهایت دیسک سوم که نسخه دی‌و‌ی‌دی فیلم است، خواهد بود. البته برای خریداران این امکان وجود خواهد داشت تا با دریافت یک کد مخصوص، یک نسخه‌ی دیجیتالی از فیلم را نیز داشته باشند. بر اساس گزارش‌ها دیسک دوم که همان موارد خاص یا Special Features است، شامل هفت سکانس حذف شده از فیلم و سایر موارد از این دست خواهد بود.

ption id="attachment_109144" align="aligncenter" width="428"]Star Wars The Force Awakens تصویر دروید محبوب BB-8 Droid

همچنین برخلاف فیلم‌های ارباب حلقه‌ها (Lord of the Rings) و هابیت (The Hobbit)، طرفداران این مجموعه لازم نیست نگران عرضه شدن نسخه‌ی توسعه یافته‌ی این فیلم باشند. در مورد انتشار نسخه‌ی بلو-ری این فیلم هنوز تاریخ دقیق و رسمی از سوی ناشر اعلام نشده اما بر اساس اخبار غیر رسمی امکان دارد که فیلم بصورت جهانی در تاریخ ۱۷ فروردین ماه ۱۳۹۵ (۵ ماه آپریل ۲۰۱۶) منتشر شود. پیش‌تر در زومجی در مورد خبر ساخت نسخه‌ی هشتم مجموعه‌ی جنگ ستارگان و عکس‌هایی از مراحل ساخت این نسخه را مشاهده کردید.

نظر شما در مورد این فیلم زیبا چیست؟ آیا شما هم جزو کسانی هستید که بی صبرانه منتظر انتشار آن بر روی بلو-ری هستند؟ نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.

منبع: Attackofthefanboy

 

 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده