نویسنده: آرش رستمی
// دوشنبه, ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۰

تماشا کنید: تریلر Dragon Front، بازی انحصاری هدست آکیولس ریفت

کمپانی های ولتیج سافت‌ور یک بازی کارتی را با نام Dragon Front برای هدست واقعیت مجازی آکیولس ریفت معرفی کرده است. با تماشای تریلر این بازی همراه زومجی باشید.

یکی از عواملی که نقش پررنگی در موفقیت یا شکست هدست‌های واقعیت مجازی ایفا می‌کند، تعداد و کیفیت بازی‌هایی است که از این محصولات پشتیبانی می‌کنند. خوشبختانه هم شمار چنین بازی‌هایی و هم تنوع آن‌ها رو به افزایش است. بازی Dragon Front یکی از آثار جدیدی است که به این دسته بازی‌ها تعلق دارد و های ولتیج سافت‌ور (High Voltage Software) می‌خواهد آن را به‌طور انحصاری برای هدست آکیولس ریفت (Oculus Rift) عرضه کند.

دراگون فرانت یک بازی کارتی است که ظاهراً در ساخت آن تا اندازه‌ی زیادی از Magic، اثر معروف این سبک، الهام گرفته شده است. در دراگون فرانت، بازیکنان باید پس از انتخاب کردن یک گروه از میان چهار گروه موجود و آماده کردن یک دسته کارت، به رقابت با هوش مصنوعی یا دیگر بازیکنان بپردازند. چیدن کارت‌ها در میدان مبارزه در قالب یک شبکه ۴ در ۴ انجام می‌شود و مانند بسیاری از بازی‌های هم‌سبک، استفاده از کارت‌ها نیازمند داشتن سطح انرژی کافی است. در این میان، حدود ۲۸۰ شخصیت و بیش از ۱۰۰ جادوی مختلف در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد. همچنین در حین بازی، هرکدام از کارت‌ها پس از استفاده شدن، مبارزهایی را احضار می‌کنند یا انیمیشنی را به تصویر می‌کشند و با این حساب، در میدان نبرد با شخصیت‌هایی پویا، و نه تصاویری ثابت، سر و کار خواهیم داشت.

|

بازی Dragon Front قرار است در سه‌ماهه‌ی دوم سال جاری میلادی منتشر شود. بنا به شنیده‌ها، این بازی برای اجرا شدن با نرخ ۹۰ فریم بر ثانیه طراحی شده است.

منابع: VG247 / Engadget / TheVerge


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده