نویسنده: نيما ارضی
// دوشنبه, ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۰

تولید Playstation TV در ژاپن متوقف شد

کمپانی سونی به تازگی تولید Playstation TV را در ژاپن به دلایلی چون عدم استقبال مناسب از این محصول، متوقف کرد. برای اطلاع از جزییات بیشتر با ما در زومجی همراه باشید.

کمپانی سونی، دیروز اعلام کرد که تولید دستگاه پلی‌استیشن تی‌وی را در کشور ژاپن به دلیل عدم استقبال از این محصول، متوقف کرده است. در وب‌سایت رسمی این کنسول، عبارت ژاپنی 出荷完了 به چشم می‌خورد که به معنی پایان توزیع است. تاریخ دقیق توقف تولید Playstation TV مشخص نیست اما این محصول که به همراه کنترلر DualShock 3 و یک کارت حافظه عرضه می‌شد، دیگر در سایت سونی موجود نیست.

فروش این محصول همچنان در آمریکای شمالی ادامه خواهد داشت. طبق گزارشات منتشر شدهPlaystation TV در سال ۲۰۱۳ در ژاپن عرضه شد و در کل ۱۸۵ هزار دستگاه در این کشور به فروش رسیده است. این دستگاه در سال ۲۰۱۴ در آمریکای شمالی و سپس در اروپا عرضه شد.

در ابتدا سونی این محصول را با قیمت ۹۹ دلار عرضه کرد اما قیمت Playstation TV به سرعت در خرده فروشی‌ها افت کرد به حدی که این محصول را هم‌اکنون می‌توان با قیمت ۵۰ دلار در آمازون خریداری کرد.

این میکرو‌کنسول قابلیت اجرای بازی‌های پلی‌استیشن ویتا، PSP و پلی‌استیشن 1 را دارد. همچنین این کنسول از Playstation Now نیز پشتیبانی می کند که امکان تجربه بازی‌های پلی‌استیشن 3 را به کاربران می دهد. علاوه بر این، میکرو کنسول پلی‌استیشن تی‌وی توانایی استریم کردن بازی‌های پلی‌استیشن 4 را به صورت مستقل برروی یک تلویزیون دیگر (به شرطی که کنسول و پلی‌استیشن تی‌وی در یک خانه باشند) را دارد.

طبق بررسی‌های انجام شده می‌توان نتیجه گرفت این کنسول قابلیت‌های زیادی دارد اما به نظر می‌رسد در اجرای این قابلیت‌ها به خوبی عمل نمی‌کند.

نظر شما در رابطه با توقف تولید این میکروکنسول چیست؟

منبع:Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده