نویسنده: نادر امرایی
// دوشنبه, ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۰

بازسازی مرحله اول بازی Doom توسط موتور Unreal 4

با اینکه نزدیک به ۲۳ سال از انتشار بازی Doom می‌گذرد، این بازی کماکان زیبا به نظر می‌رسد. حال اولین مرحله این بازی توسط کاربری به نام captain_slow48 با استفاده از موتور آنریل 4 بازسازی شده است. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

۲۳ سال از زمانی که بازی Doom منتشر شد می‌گذرد و این بازی کماکان زیبا به نظر می‌رسد. شخصی با نام مستعار captain_slow48 برای اینکه بتواند با ویژگی‌های موتور Unreal 4 آشنا شود،‌ اولین مرحله بازی را توسط این موتور بازیسازی معروف بازسازی کرده است. همانطور که در تصاویر منتشر شده از این بازسازی مشاهده می‌کنید، هنوز هم پس از ۲۳ سال کماکان محیط‌های بازی زیبا به نظر می‌رسند و مهم‌ترین چیزی که فرق کرده، نوع نورپردازی درون مرحله است که باعث شده این مرحله زیباتر به نظر برسد.

captain_slow48، خالق این مرحله بازسازی شده درباره آن گفته که وی سعی کرده است تا آنجا که بتواند به مرحله اصلی وفادار باشد و دقیقا همان زیبایی را منتقل کند و در عین حال تلاش کرده تا جزئیات بیشتری به آن اضافه کند. در ادامه می‌توانید تعدادی از عکس‌های این مرحله بازسازی شده را مشاهده کنید. برای دیدن تمامی عکس‌ها، می‌توانید به صفحه رسمی آن در انجمن رسمی موتور آنریل مراجعه کنید:

بازسازی مرحله اول Doom با استفاده از Unreal Engine 4 بازسازی مرحله اول Doom با استفاده از Unreal Engine 4 بازسازی مرحله اول Doom با استفاده از Unreal Engine 4 بازسازی مرحله اول Doom با استفاده از Unreal Engine 4

بازی جدید Doom نیز که توسط اید سافت‌ور ساخته شده است، در تاریخ ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

نظر شما درباره بازسازی این مرحله چیست؟

منبع: PC Gamer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده