// یکشنبه, ۹ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۰

بازیگر سریال Game of Thrones، اینبار در سریال Iron Fist ایفای نقش می‌کند

سریال مشت آهنی (Iron Fist) از مجموعه‌ داستان‌های مارول، قرار است پذیرای یکی از بازیگران سریال بازی تاج و تخت (Game of Thrones) به نام فین جونز در نقش شخصیت قهرمان فیلم یعنی مشت آهنی باشد. برای اطلاع از جزییات خبر با زومجی همراه شوید.

مجموعه داستان‌های مصور مارول پر است از شخصیت‌های فکایی و قهرمان که یکی پس از دیگری شاهد ساخته شدن فیلم‌ها و سریال‌هایی مختلف با محوریت حضورشان هستیم. اینبار نوبت به شخصیت قدرتمند مشت آهنی (Iron Fist) رسیده که قرار است سریالی با همین عنوان در موردش ساخته شود. بازیگر نقشی اصلی و قهرمان این سریال نیز مشخص شده است که کسی جز فین جونز، بازیگر نقش سر لوراس تایرل در سریال بازی تاج و تخت (Game of Thrones) نیست.

بر اساس گزارش اینترتینمنت ویکلی، فین جونز، بازیگر ۲۷ ساله‌ی انگلیسی، که تقریبا همه وی را برای بازی در سریال Game of Thrones در نقش شوالیه‌ی گل‌ها، سر لوراس تایرل، می‌شناسند قرار است در نقش دنیل رند، شخصیت اصلی داستان Iron Fist، بازی کند. این سریال چهارمین سریال مشترک مارول و نت‌فلیکس است و مدیریت برنامه‌ی آن را اسکات باک، مدیر برنامه‌ی سریال‌هایی مانند دکستر (Dexter) و رُم (Rome) به عهده خواهد گرفت. به دنبال پخش ۴ سریال‌ مشترک Marvel-Netflix یعنی دردویل (Daredevil)، جسیکا جونز (Jessica Jones)، مشت آهنی (Iron Fist) و لوک کیج (Luke Cage)، قرار است قهرمانان این ۴ سریال در یک مینی‌سریال به سبک فیلم The Avengers، با نام The Defenders حضور داشته باشند. خلاصه‌ای از توضیحات رسمی مارول در مورد این سریال را در زیر مشاهده می‌کنید:

دنیل رند پس از سال‌ها ناپدید شدن، دوباره به شهر نیویورک باز میگردد د راه خود را برای نجات شهر از چنگال تبهکاران و خرابکاران باز می‌کند. در این بین وی از استعداد و مهارت ویژه‌ای که در کونگ‌فو و همچنین فراخوانی قدرتی ویژه، به نام مشت آهنین آتشین دارد، سعی در بازگرداندن آرامش به شهر دارد.

پیش‌تر در زومجی بررسی فصل اول سریال Daredevil و همچنین فصل اول Jessica Jones را به سمع و نظر شما رساندیم. نظر شما در مورد شخصیت‌های متنوع مارول و این سریال چیست؟ دیدگاه‌های خود را با زومجی در میان بگذارید.

منبع: IGN

 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده