نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۸ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۳۰

تماشا کنید: تاریخ عرضه بسته‌الحاقی Betrayal بازی Battlefield Hardline مشخص شد

استودیو دایس تاریخ عرضه بسته‌الحاقی Betrayal بازی Battlefield Hardline را مشخص کرده که بر اساس آن کم‌تر از دو هفته دیگر قادر به تجربه این DLC خواهیم بود. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

علی‌رغم نظرات متفاوت نسبت به آخرین نسخه از سری بتلفیلد، این بازی توانست حداقل در بخش چند‌نفره و به لطف حالت‌های بازی متنوع، تبدیل به یک تیراندازی اول‌شخص موفق شود. البته فاصله گرفتن از آن حال و هوای نسخه‌های قدیمی و شوتر‌های نظامی، باعث شد تا بخش داستانی بازی و تعقیب دزد‌ها در قالب یک پلیس وظیفه‌شناس (!)، تا حدودی عدم رضایت طرفداران قدیمی سری را در پی داشته باشد. حال استودیو EA Dice همراه با انتشار تریلری، تاریخ عرضه بسته‌الحاقی Betrayal این بازی را مشخص کرده که می‌توانید ویدیو مذکور را در ادامه تماشا کنید:

|

در این تریلر شاهد یک تقابل سینمایی بین دزد‌ها و پلیس‌ها هستیم که نیرو‌های دولتی در یک تعقیب و گریز دزد‌های فراری از زندان را دنبال می‌کنند و درنهایت یکی از افسران با خیانت به همکارانش باعث فرار دزد‌ها می‌شود. دلیل نام‌گذاری این بسته‌الحاقی به «Betrayal» هم همین خیانت است. این DLC محتویات متعددی به بازی اضافه خواهد کرد که شامل نقشه‌ها، سلاح‌ها (از جمله یک شمشیر) و وسایل نقلیه جدید می‌شوند.

نقشه‌های این بسته‌الحاقی شامل زندان معروف آلکاتراز، قبرستان‌های شهر نیویورک، کوچه‌های منطقه Chinatown (شهر چینی‌ها) در نیویورک و جنگل‌های یخ‌زده سیِرا مادرا می‌شوند که قرار است حرارت نبرد‌های هیجان‌انگیز بازی یخ آن را آب کند! به‌علاوه همراه با این DLC، یک ویژگی جدید هم با نام Gun Bench به بازی اضافه می‌شود که یک میز کار است و گیمر‌ها می‌توانند تا سقف پنج سلاح دلخواه را به وسیله آن شخصی‌سازی کنند. امکان اعمال تغییرات در نوع دوربین سلاح و همچنین موارد ظاهری آن مثل طرح و رنگ وجود خواهد داشت و پیش از این که با استفاده از سلاح منحصر به فرد خود وارد میدان‌های نبرد شوید، می‌توانید آن را در بخش جدید دیگر این بسته‌الحاقی، یعنی Gun Range، آزمایش کنید.

البته قابلیت‌های شخصی‌سازی بازی فقط محدود به سلاح‌ها نمی‌شود و می‌توان به لطف اضافه شدن ۱۶ یونیفورم جدید، ظاهر شخصیت‌ها را هم به دلخواه تغییر داد. بسته‌الحاقی Battlefield Hardline: Betrayal در تاریخ ۱۸ اسفند (۸ مارس) برای نسخه‌های پلی‌استیشن 3، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس 360، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی بازی عرضه خواهد شد و دارندگان نسخه پریمیوم (Premiuom) بازی می‌توانند دو هفته زودتر به محتوا آن دسترسی داشته باشند.

منبع: SegmentNext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده