// شنبه, ۸ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۳۰

بتای دوم بازی Hitman فقط برای مشترکان پلی‌استیشن پلاس عرضه خواهد شد

نسخه جدید بازی محبوب Hitman ساخته‌ کمپانی اسکوئر انیکس، کمتر از یک هفته دیگر عرضه خواهد شد و به تازگی اولین بتای آن منتشر شد. اکنون خبری منتشر شده مبنی بر اینکه بتای دوم این بازی، اینبار فقط برای مشترکان پلی‌استیشن پلاس در دسترس خواهد بود. با زومجی همراه باشید.

علی‌رغم به پایان رسیدن زمان بتای بازی Hitman، کمپانی Square Enix این امکان را مجددا به وجود آورده تا پیش از انتشار این بازی در تاریخ ۲۱ اسفند ماه ۱۳۹۴ (۱۱ ماه مارس ۲۰۱۶)، بتوان آن را تجربه کرد. اما این تست اینبار فقط برای کاربران پلی‌استیشن 4 و مشترکان پلی‌استیشن پلاس امکان پذیر خواهد بود. تراویس باربر، یکی از مسئولان کمپانی ای او اینتراکتیو، در مورد این بتا و نسخه‌ی قبلی آن چنین می‌گوید:

همان طور که مطلع هستید دو هفته‌ی پیش بود که ما اولین بتای بازی هیتمن را برای کاربران پلی‌استیشن 4  منتشر کردیم و به شما تجربه‌ی بازی با مامور ۴۷ و عضویت در سازمان ICA را منتقل کردیم. دیدن اینکه شما در حال انجام این بازی هستید، واقعا حس خوب و دلنشینی را به ما منتقل می‌کرد. همچنین از تمامی نظرات و بازخورد‌های شما در رابطه با این بازی کمال تشکر را داریم.

و همچنین در صحبتی دیگر افزود:

برای شما طرفدارانی که علاقه داشتید در این بتا شرکت کنید اما به هر دلیلی موفق به انجان آن نشدید خبر خوبی داریم. البته این خبر خوش تنها برای اعضای پلی‌استیشن پلاس است که در تاریخ ۱۴ اسفند ماه ۱۳۹۴ (۵ ماه مارس ۲۰۱۶) قادر خواهند بود برای بار دوم از بتای این بازی زیبا لذت ببرند و آن راپیش از انتشار رسمی تجربه کنند.

یکی دیگر از امتیازاتی که منحصرا کاربران پلی‌استیشن 4 برای بازی Hitman دریافت خواهند کرد، بسته‌ی الحاقی Sarejevo Six است که داستان آن حول محور یک گروه شبه نظامی با نام CICADA شکل خواهد گرفت. این بسته‌ی الحاقی در ابتدا فقط برای پلی‌استیشن 4 قابل دریافت خواهد بود. در کنار این اخبار تریلر سینماتیکی نیز منتشر شده که مربوط به مرحله‌ی ابتدایی است که پیش‌تر کاربران در بتای اول آن را تجربه کرده‌اند. همچنین مرحله‌ی مربوط به شهر پاریس که در بازی اصلی جای دارد. این تریلر را می‌توانید در زیر تماشا کنید:

 

  | 

بازی Hitman در مورد شخصیت و ریشه‌های اصلی مامور ۴۷ است و قرار است به صورت اپیزودیک منتشر شود. قسمت اول این بازی در تاریخ ۲۱ اسفند ماه ۱۳۹۴ (۱۱ ماه مارس ۲۰۱۶) برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. پیش‌تر در زومجی خواندید که بازی Hitman GO: Definitive Edition منتشر شد و در خبری دیگر از سیستم مورد نیاز بازی Hitman مطلع شدید.

نظرات خود را در مورد این بازی با زومجی به اشتراک بگذارید.

منبع: Attackofthefanboy


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده