// شنبه, ۸ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۰

سریال Doctor Who از وب‌سایت آمازون پرایم بصورت استریم قابل مشاهده است

سریال تلویزیونی دکتر هو (Doctor Who) به عنوان یک سریال علمی تخیلی توانسته مخاطبان مختص به خود را جذب کند. مدتی پیش این سریال از شبکه نت‌فلیکس کنار گذاشته شد و حالا خبر قرارگرفتن این سریال در آمازون پرایم منتشر شده است. با زومجی همراه باشید.

درست پس از گذشت یک ماه از حذف شدن سریال تلویزیونی دکتر هو (Doctor Who) از شبکه نت‌فلیکس (Netflix)، این سریال بالاخره توانست جای خود را اینبار در سرویس آمازون پرایم باز کند. سرویس استریم این شبکه در ویدیویی کوتاه که در توییتر منتشر کرد به مشترکان خود از سریال‌ها و فصل‌های جدیدی خبر داد که در اسفند ماه (ماه مارس) خواهند آمد و سریال دکتر هو نیز شامل آن‌ها خواهد بود.

بر اساس این ویدیو، هشت مجموعه‌ی اول پس از آماده شدن بصورت استریم روی وب‌سایت قرار می‌گیرند و با آمدن سریال نهم، آن نیز به همین طریق روی سایت قرار خواهد گرفت. کسانی که علاقه‌مند به تماشای این سریال‌ها بصورت استریم هستند ولی حساب کاربری پرایم ندارند، می‌توانند با پرداخت مبلغ ۹۹ دلار بصورت سالیانه، به جمع تماشاکنندگان آنلاین این سریال‌ها بپیوندند. با پرداخت این مبلغ علاوه بر قابلیت مشاهده‌ی سریال‌ها بصورت استریم، کاربران قادر خواهند بود که به بخش استریم موسیقی و کتاب‌های الکترونیکی وب‌سایت آمازون نیز دسترسی داشته باشند.

همچنین برای کسانی که مایل نیستند این سریال‌ها از جمله دکتر هو (Doctor Who) را بصورت استریم از طریق Amazon Prime تماشا کنند، امکان خرید این مجموعه به قیمت ۳۰ تا ۴۰ دلار از وب‌سایت آمازون وجود دارد. پیش از این طی دو خبر در زومجی خواندید که بازیگر نقش اول سریال دکتر هو به جمع بازیگران فصل ششم سریال بازی تاج و تخت (Game of Thrones) پیوست و همچنین از احتمال انتشار بسته‌ی الحاقی سریال Doctor Who برای بازی LittleBigPlanet 3 مطلع شدید.

نظرات خود را در مورد این خبر با زومجی در میان بگذارید.

منبع: Polygon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده