نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۷ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۳۰

تماشا کنید: نسخه های چهار، پنج و شش Resident Evil مجددا عرضه خواهند شد

کمپانی کپ‌کام سابقه خوبی در مورد عرضه بازی‌های قدیمی برای کنسول‌های نسل جدید دارد و به نظر می‌رسد که در ادامه این رویه شاهد عرضه نسخه‌های چهارم، پنجم و ششم Resident Evil برای ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 خواهیم بود. با زومجی همراه باشید.

Capcom هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد Resident Evil 7 ارائه نکرده؛ با این حال این کمپانی ژاپنی فعلا مشغول عرضه نسخه‌های قدیمی‌تر بازی برای کنسول‌های فعلی است و پس از این که سال گذشته نسخه بازسازی شده Resident Evil 1 عرضه شد، امسال هم Resident Evil Zero پس از چندین سال در انحصار نینتندو بودن برای کنسول‌ها و پی‌سی عرضه شد. همچنین بازسازی رسمی Resident Evil 2 هم مراحل ساخت خود را طی می‌کند و در آینده قادر به تجربه آن خواهیم بود.

حال کپ‌کام اعلام کرده که به زودی سه نسخه پایانی از مجموعه اصلی Resident Evil را برای ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد کرد. بر این اساس رزیدنت اویل ۶ در تاریخ ۲۹ مارس (۱۰ فروردین ۹۵)، رزیدنت اویل ۵ در تابستان ۹۵ و رزیدنت اویل ۴ هم در پاییز برای کنسول‌های سونی و مایکروسافت عرضه خواهند شد. به‌علاوه هریک از بازی‌ها ۲۰ دلار قیمت خواهند داشت و شامل تمامی بسته‌های الحاقی و محتویات اضافی هستند که برای نسخه‌های اصلی آن‌ها عرضه شده است. بازی‌ها ابتدا به صورت دیجیتالی عرضه خواهند شد و پس از عرضه نسخه چهارم، نسخه فیزیکی آن‌ها هم در منطقه آمریکا قابل خرید خواهد بود.

همچنین هنوز مشخص نیست که آیا کپ‌کام نسخه‌های بازسازی شده یا بهبود‌ یافته بازی‌ها را عرضه خواهد کرد یا همان نسخه‌های معمولی؛ البته احتمال بازسازی این آثار بیشتر است. چرا که کپ‌کام پیشتر نسخه HD رزیدنت اویل ۴ را عرضه کرده و انتشار مجدد آن منطقی به نظر نمی‌رسد. در پایان می‌توانید ویدیو معرفی عرضه مجدد نسخه‌های چهار، پنج و شش رزیدنت اویل را تماشا کنید:

|

منبع: Destructoid


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده