// پنجشنبه, ۶ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۰۰

بسته پوسته‌های کاملا رایگان Medieval بازی Mortal Kombat X ماه آینده منتشر می شود

استودیو ندررلم رسما اعلام کرده است که اسکین پکی کاملا رایگان ماه آینده میلادی برای Mortal Kombat X منتشر می‌شود. اسکین پک Medieval در برگیرنده شخصیت‌های قدیمی مانند کونگ جین است. در ادامه با زومجی همراه باشید.

استودیوی ندررلم، توسعه‌دهنده Mortal Kombat X، یکی از برترین بازی‌های مبارزه‌ای سال ۲۰۱۵ رسما از اسکین پک (Skin Pack) کاملا رایگان جدید این بازی برروی صفحه‌ی توئیتر رسمی Mortal Kombat رونمایی کرده است. از شخصیت‌هایی که در بسته Medieval، لباس‌های جدیدی را برتن می‌کنند می‌توان به  کوتال کان، کونگ جین و فِرا و تور اشاره کرد. این بسته هفته‌ی آینده در تاریخ ۱ مارس ۲۰۱۶ (‌۱۱ اسفند) برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر می‌شود.

متاسفانه هنوز عرضه‌ی این بسته‌ برای رایانه‌های شخصی تایید نشده است. ماه گذشته بود که بعد از رونمایی از بازی Mortal Kombat XL برای کنسول‌های نسل هشتم، ندررلم رسما عدم عرضه‌ی بسته‌الحاقی Kombat Pack 2 را روی رایانه‌های شخصی اعلام کرد.

اگر از جمله‌ افرادی هستید که مشتاق دیدن مبارزات شخصیت‌های مختلف بسته‌الحاقی Kombat Pack 2 هستید می‌توانید ویدیوی تبلیغاتی این بسته را در زومجی تماشا و دانلود کنید.

بازی Mortal Kombat X نخستین بار در ماه آوریل ۲۰۱۵ (فروردین ۱۳۹۴) برای پلتفرم‌های مختلف از کنسول‌های نسل هشتم گرفته تا دستگاه‌های موبایلی عرضه شد. هرچند در ابتدا بازی برای کنسول‌های نسل هفتم نیز تایید شد با این حال استودیوی ندررلم در ادامه تصمیم بر لغو عرضه‌ی Mortal Kombat X برای این کنسول‌ها گرفت.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده