// پنجشنبه, ۶ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۳۰

عکس‌های منتشر شده از مراحل ساخت قسمت هشتم مجموعه‌ی Star Wars

پس از اکران فیلم Star Wars: The Force Awakens،این فیلم تونست رکورد‌های فراوانی را ثبت کند. مدتی است که خبر شروع ساخت قسمت هشتم این مجموعه به گوش می‌رسد. به تازگی نیز عکس‌هایی از یکی از مکان‌های فیلم‌برداری آن منتشر شده است. برای اطلاع از جزییات خبر و دیدن عکس‌ها با زومجی همراه شوید.

پس از موفقیت‌های چشمگیر و فروش فوق‌العاده‌ی ۲ میلیارد دلاری قسمت هفتم مجموعه‌ی بزرگ جنگ ستارگان (Star Wars: The Force Awakens)، کمپانی دیزنی در حال حاضر مشغول آماده سازی صحنه‌ها و امکانات مورد نیز برای فیلم‌برداری از قسمت هشتم مجموعه‌ی جنگ ستارگان (Star Wars: Episode VIII) در یکی از شهر‌های زیبای کشور کرواسی به نام دوبرونیک (Dubrovnik) است و قرار است شروع کار از اواسط اسفند ماه جاری (ماه مارس) کلید بخورد. در این راستا تعدادی عکس از برخی صحنه‌ها و مراحل ابتدایی دکورسازی این فیلم منتشر شده است. تعدادی از این عکس‌ها توسط طرفداران این مجموعه گرفته شده که می‌توانید تمامی آنها در زیر مشاهده کنید:

همانطور که می‌بینید در حال حاضر تشخیص اینکه این صحنه‌ها و دکورسازی‌ها قرار است در نهایت به چه مکان یا چیزی تبدیل شود سخت است و با توجه به اینکه پیش‌ از این هیچ یک از قسمت‌های مجموعه‌ی جنگ ستارگان در این شهر و اصلا در کشور کرواسی فیلم برداری نشده‌اند، فقط می‌توان گفت که امکان دارد این مکان‌ها مربوط به یک شهر در سیاره‌ای باشد که تا به حال در اپیزود‌های پیشین این مجموعه دیده نشده است.

طبق گفته‌ی دیزنی، یکی از ویژگی‌هایی که آنها در ساخت ۳ گانه‌ی جدید جنگ ستارگان لحاظ کرده‌اند این است که بیش از پیش از صحنه‌ها و مکان‌های واقعی در کنار افکت‌های عملی و واقعی در فیلم استفاده کنند. یکی از نقد‌هایی که به قسمت‌های پیشین گرفته می‌شد استفاده‌ی بیش از حد از تصاویر ساخته شده‌ی کامپیوتری یا به اختصار CGI بود، بطوری که بیشتر صحنه‌های فیلم در مقابل یک صفحه‌ی سبز رنگ در استودیویی واقع در شهر سیدنی استرالیا فیلم‌برداری شده بود. همچنین کمپانی دیزنی اعلام کرده که تلاش می‌کند تا مانع از لو رفتن و به بیرون درز کردن هرگونه اطلاعاتی در مورد این فیلم شود. پیش از این طی دو خبر جداگانه در زومجی خواندید که کارگردان اپیزود نهم جنگ ستارگان (Star Wars: Episode IX) قصد دارد این فیلم را در فضا فیلم‌ برداری کند و اینکه فیلم Star Wars: The Force Awakens به دنیای بازی‌های Lego خواهد آمد.

نظرات خود را در مورد عکس‌های منتشر شده و مجموعه‌ی جنگ ستارگان با زومجی در میان بگذارید.

منبع: Attackofthefanboy


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده