نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۶ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۰۰

تصاویر جدید بازی Styx: Shards of Darkness منتشر شد

بازی Styx: Shards of Darkness دنباله‌ای برای Styx: Master of Shadows از استودیو سیانید است که توسط موتور آنریل انجین ۴ ساخته می‌شود. حال تصاویر بسیار زیبایی از این بازی منتشر شده است. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

استودیو Cyanide در سال ۲۰۱۲ بازی نقش‌آفرینی اکشن Of Orcs and Men را عرضه کرد که داستان آن در مورد ماجراجویی‌های یک اُرک و گابلین بود. دو سال بعد این استودیو بازی Styx: Master of Shadows, را عرضه کرد که از لحاظ داستانی پیش‌زمینه‌ای برای بازی قبلی این استودیو بود و داستان استایکس، گابلین حاضر در همان بازی، را این بار به شکلی انفرادی در قالب یک بازی مخفی‌کارانه روایت می‌کرد. حال استودیو سیانید قصد دارد تا دنباله این بازی را با نام Styx: Shards of Darkness در سال ۲۰۱۶ برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی ویندوزی عرضه کند که مراحل ساخت آن توسط آنریل انجین ۴ سپری می‌شوند و در ادامه می‌توانید تصاویر اخیرا منتشر شده از بازی را مشاهده کنید:

همانطور که از تصاویر هم مشخص است، محیط بازی بسیار وسیع و پرجزییات است و سازندگان اعلام کرده‌اند که گیمر در این دنیای وسیع حالتی شبه جهان‌باز تجربه خواهد کرد که در قالب آن شخصیت استایکس می‌تواند آزادانه و به روش‌های دلخواه دشمنان خود را از بین ببرد. همچنین اکثر زمان بازی را در شهر کورانگار سپری خواهید کرد که مربوط به الف‌ها است و استایکس ناخواسته وارد داستانی پیچیده در آن می‌‌شود که هنوز اطلاعات از دلایل آن منتشر نشده است.

نظرات خود را در مورد تصاویر این بازی با زومجی در میان بگذارید.

منبع: OnylSP

 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده