// پنجشنبه, ۶ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۰

سه پوستر جدید از فیلم Batman v Superman: Dawn of Justice منتشر شد

کمتر از یک ماه تا اکران فیلم مورد انتظار Batman v Superman: Dawn of Justice باقی مانده است. حال کمپانی‌های دی‌سی و برادران وارنر پوسترهای رسمی لکس لوتر، لوییس لین و آلفرد پنی‌ورث از شخصیت‌های مکمل و منفی این فیلم را منتشر کرده‌اند. با زومجی همراه باشید.

سینماهای سرتاسر دنیا تا کمتر از یک ماه دیگر شاهد نبرد بین دو شخصیت بتمن و سوپرمن از محبوب‌ترین شخصیت‌های جهان دی‌سی در Batman v Superman: Dawn of Justice، یکی از مهم‌ترین فیلم‌های سال ۲۰۱۶ خواهند بود. کمپانی‌های دی‌سی و برادران وارنر جدیدترین پوسترهای این فیلم را به شخصیت‌های مکمل لوییس لین و الفرد پنی‌ورث و شخصیت منفی لکس لوتر اختصاص داده‌اند. در هر سه پوستر پس‌زمینه‌های دود گرفته و بقایای خرابی‌های محیطی در هوا به خوبی مشهود است. مشابه این پس‌زمینه‌ها در پوسترهای قبلی بتمن برعلیه سوپرمن:طلوع عدالت نیز استفاده شده است. در  این پوسترها هریک از شخصیت‌ها دارای لوگو خاصی هستند. بر روی پوستر لکس لوتر لوگو لکس‌کورپ، بر روی پوستر آلفرد لوگو وین اینداستریز و بر روی پوستر لوییس لین لوگو دیلی پلنت قرار داده شده است. در زیر می‌توانید جدیدترین پوسترهای Batman v Superman: Dawn of Justice را مشاهده کنید:

علی‌رغم عدم تایید رسمی کمپانی برادران وارنر، براساس اطلاعات درج شده در صفحه پیش‌خرید بلیط‌ فیلم بتمن برعلیه سوپر: طلوع عدالت بر روی وب‌سایت مجموعه‌ سینماهای ای‌ام‌سی، مدت زمان این فیلم دو ساعت و سی و یک دقیقه خواهد بود. پیش از این زک اسنایدر اعلام کرده بود که نسبت به شخصیت‌های مکمل رویکرد متفاوتی را اتخاذ کرده است. برای مثال آلفرد تنها خدمتکار شخصی بروس وین نیست و وظیفه محافظت و آموزش او را بر عهده دارد. با این وجود که تمرکز اصلی فیلم بتمن برعلیه سوپرمن: طلوع عدالت بر روی نبردهای بین بتمن و سوپرمن و احتمالا اتحاد این دو شخصیت برای نابودی دشمن یا دشمنان مشترک است، شخصیت‌های مکمل از جمله لکس لوتر که به نحوی عامل ایجاد لیگ عدالت است، نیز از اهمیت زیادی برخوردار هستند.

وسایل بتمن و بتموبیل در فیلم Batman v Superman: Dawn of Justice وسایل بتمن و بتموبیل در فیلم Batman v Superman: Dawn of Justice

فیلم Batman v Superman: Dawn of Justice با کارگردانی زک اسنایدر و هنرمندی بن افلک (بتمن)، هنری کویل (سوپرمن)، امی آدامز (لوییس لین)، جسی ایزنبرگ (لکس لوتر)، جرمی آیرونز (آلفرد پنی‌ورث) و گل گدوت (واندر وومن) در تاریخ ۲۵ مارس ۲۰۱۶ (۶ فروردین ۱۳۹۵) در ایالات متحده آمریکا اکران خواهد شد.

منبع:  Gamesradar

 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده