نویسنده: آرش رستمی
// چهار شنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۰

سونی در ۲۵ اسفند رویدادی برای هدست واقعیت مجازی پلی‌استیشن VR برگزار می‌کند

سونی قصد دارد طی «کنفرانس توسعه‌دهندگان بازی ۲۰۱۶»، در اواخر اسفندماه رویدادی را جهت نمایش هدست واقعیت مجازی پلی‌استیشن VR برگزار کند. با زومجی همراه باشید.

کمپانی سونی دعوت‌نامه‌هایی را جهت شرکت در رویدادی مرتبط با هدست پلی‌استیشن VR برای تعدادی از بازی‌سازان ارسال کرده است. این رویداد که بخشی از کنفرانس توسعه‌دهندگان بازی ۲۰۱۶ (GDC 2016) خواهد بود، قرار است در ساعت ۲ بعد از ظهر روز ۱۵ مارس به وقت محلی (ساعت ۱:۳۰ بامداد ۲۶ اسفند به وقت تهران) در شهر سن‌فرانسیسکو برگزار شود.دعوت‌نامه‌ی سونی برای پلی‌استیشن VR در GDC 2016

شرکت‌کنندگان رویداد فوق این امکان را خواهند داشت تا پس از برنامه‌ی آغازین مراسم، از نزدیک با هدست واقعیت مجازی سونی کار و قابلیت‌ها و ویژگی‌های آن را شخصاً تجربه کنند. همچنین این احتمال وجود دارد که سونی طی مراسم فوق، زمان عرضه‌ و قیمت پلی‌استیشن VR را به‌طور رسمی اعلام کند. در این صورت باید دید که سونی در کنار آکیولس ریفت ۶۰۰ دلاری و اچ‌تی‌سی وایو ۸۰۰ دلاری، که هر دوی آن‌ها به رایانه‌های شخصی قدرتمندی نیاز دارند، چه قیمتی را برای هدست واقعیت مجازی‌اش در نظر گرفته است.

تاکنون شایعات مختلفی درباره‌ی زمان عرضه‌ی هدست واقعیت مجازی PlayStation VR منتشر شده که در یکی از آخرین آن‌ها، مدیرعامل فروشگاه گیم‌استاپ اعلام کرده بود که این محصول تا پیش از فصل پاییز به بازار عرضه نخواهد شد. البته سونی به‌سرعت این خبر را تکذیب کرد و عنوان کرد که نظرات وی تنها یک «گمانه‌زنی» بوده است. در زمینه‌ی قیمت هم مدتی پیش، یکی از نمایندگان سونی از وجود دو نسخه‌ی ۳۰۰ و ۴۰۰ دلاری صحبت به میان آورد؛ ضمن اینکه مایکل پچر، تحلیلگر صنعت بازی‌های رایانه‌ای، هم قیمتی ۴۰۰ دلاری را برای پلی‌استیشن VR پیشبینی کرده است.

منابع: EnGadget / IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده