نویسنده: معین کلهری
// چهار شنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۰۰

نقش «مارتین فریمن» در فیلم Captain America: Civil War مشخص شد

با استناد به تصاویر جدید منتشر شده توسط مجله اِمپایر، به‎نظر می‎رسد که مارتین فریمن نقش « اِوِرت راس» را در فیلم کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی «Captain America: Civil War» ایفا خواهد کرد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

از زمانی که مارتین فریمن، به زمره‎‎ی بازیگران فیلم کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی پیوست، شایعات زیادی مبنی بر شخصیت وی پخش شدند. حال مجله اِمپایر در جدیدترین شماره خودش، تصاویر جدیدی از فیلم «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی» را منتشر کرده است که اطلاعات جالبی را در دسترس ما قرار می‎‎دهد. با اتکا به تصاویر مذکور، مارتین فریمن، همان نقش اوِرت راس را بازی می‎کند که متحد و مکمل «پلنگ سیاه» تلقی می‌شود.

کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی

علاوه بر رونمایی از شخصیت مارتین فریمن، مجله معتبر اِمپایر،  اولین تصویر از شخصیت «کراس‎بونز» را هم به اشتراک گذاشته است که کانون توجه قتل‎های انجام شده را به خودش اختصاص می‎دهد و از قضا، «فرانک گریلو» هم نقش‎اش را ایفا می‎کند.

crossbones.zoomg

در راستای دیگر اخبار مربوط به این فیلم، چندی پیش آنتونی مک‎کی، طی مصاحبه‎ای که با رادیو بی‎بی‌سی ۱ انجام داد، به طور ضمنی حضور شخصیت بروس بَنر در این اثر را تایید کرده بود.

از هنرپیشه‌های فیلم می‌توان به کریس اوانز (در نقش استیو راجرز -کاپیتان آمریکا)، رابرت داونی جونیور (در نقش تونی استارک- مرد آهنیتام هالند (در نقش پیتر پارکر - مرد عنکبوتی)، پاول راد (در نقش مرد مورچه‌ای)  اسکارلت جوهانسن (در نقش ناتاشا رومانف -بلک ویدو)، آنتونی مک‌کی (در نقش سام ویلسن -فالکون)، پل بتانی (در نقش ویژن)، جرمی رنر (در نقش کلینت بارتون -هاوک آی)، دون چیدل (در نقش جیم رودز -وار ماشین) و الیزابت اولسن (در نقش وندا ماکسیموف -اسکارلت ویچ) اشاره کرد.

فیلم کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی برای اکران در تاریخ ۶ می ۲۰۱۶ (۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۵) در آمریکا برنامه ریزی شده است.

منبع: Polygon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده