// چهار شنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۰۰

بازی Doom را برای ایکس‌باکس وان پیش‌خرید کنید و دو بازی قبلی مجموعه را هدیه بگیرید

Doom، یکی از مورد انتظارترین بازی‌های امسال است. حال کمپانی مایکروسافت اعلام کرده است که برای ترغیب گیمرها به پیش‌خرید این بازی بر روی کنسول ایکس‌باکس وان، قصد دارد دو بازی از  این سری را به رایگان در اختیار این افراد قرار دهد. با زومجی همراه باشید.

Backwards Compatibility یکی از قابلیت‌های مهم و بی‌نظیر کنسول ایکس‌باکس وان است و مایکروسافت و ناشرین بازی‌های ویدیویی با ارائه پیشنهادهای متعدد از این ویژگی پشتیبانی می‌کنند. بواسطه این قابلیت دارندگان کنسول ایکس‌باکس وان قادر به تجربه بازی‌های نسل قبل برروی کنسول نسل هشتمی خود هستند و اکنون به دنبال همکاری کمپانی‌های بتسدا و مایکروسافت، در صورت پیش‌خرید Doom  بر روی کنسول ایکس‌باکس وان، بازی‌های Doom 1 و Doom 2 به صورت رایگان در اختیار شما قرار می‌گیرد.

مدتی قبل یکی از کاربران وب‌سایت ردیت تصویری از صفحه پیش‌خرید Doom در فروشگاه مجازی ایکس‌باکس استرالیا منتشر کرده بود که در توضیحات آن به ارائه رایگان دو بازی قبلی این سری اشاره شده است. این صفحه برای مدت زمان کوتاهی فعال بود و پس از مدتی از فروشگاه مجازی حذف شد. حال امکان پیش‌خرید Doom و دریافت نسخه اول و دوم این سری به صورت رایگان برای تمام گیمرها در اقصی نقاط جهان از طریق فروشگاه مجازی ایکس‌باکس فراهم شده است. لازم به ذکر است که بازی‌های Doom  و Doom 2 هر کدام با قیمت ۵ دلار بر روی شبکه ایکس‌باکس لایو قابل خرید هستند. پیش از این نیز کمپانی بتسدا به خریداران بازی Fallout 4 بر روی پلتفرم ایکس‌باکس وان، بازی Fallout 3 را هدیه داده بود. همچنین در صورت پیش‌خرید بازی Dark Souls III نسخه قبلی این سری و در صورت پیش‌خرید Just Cause 3 دومین بازی سری Just Cause به رایگان در اختیار خریدار قرار می‌گیرد.

ریبوت بازی Doom که پیش از این با نام Doom 4 شناخته می شد، در تاریخ ۱۳ مه ۲۰۱۶ (۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۵) و بر روی پلتفرم‌های ویندوز، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده