نویسنده: محمد رستمی
// سه شنبه, ۴ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۰۰

شایعه: بازی Sonic Boom Ice and Fire با تاخیری دوباره پاییز سال آینده منتشر می شود

شایعاتی شنیده می‌شود مبنی بر آنکه بازی Sonic Boom Fire and Ice تا پاییز سال ۲۰۱۶ تاخیر خورده است. Mario and Sonic نیز همزمان با المپیک عرضه خواهد شد. برای جزئیات بیشتر در ارتباط با این خبر در ادامه مطلب با زومجی همراه باشید.

اخیرا شایعاتی مطرح شده مبنی بر اینکه بازی Sonic Boom Fire and Ice تا پاییز سال ۲۰۱۶ تاخیر خورده است ،اگر این شایعات حقیقت داشته باشد قطعا طرفداران را ناراحت خواهد کرد.

سال گذشته نینتندو Sonic Boom: Ice and Fire را معرفی کرد و قرار بود بازی را پاییز سال ۲۰۱۵ به بازار عرضه کند اما مشکلاتی به وجود آمد و نینتندو تاریخ عرضه بازی را تا سال ۲۰۱۶ به تاخیر انداخت. اکنون ظاهرا بازهم بازی تاخیر خورده است و قرار است عرضه بازی چندماه دیگر به عقب بیافتد. این شایعه توسط تصویری که شرکت اسباب بازی سازی تومی منتشر کرده، مطرح شده است.

علاوه براین اخیرا شایعات متعدد دیگری توسط شرکت‌های اسباب بازی سازی منتشر شده است. یکی از این شرکت‌ها با انتشار عکسی اعلام کرده که TitanFall 2 پاییز سال آینده به بازار عرضه می‌شود. همچنین با توجه به اطلاعات منتشر شده، تاریخ عرضه احتمالی بازی Mario and Sonic at the Rio 2016 Olympics مشخص شده است. به این ترتیب احتمالا نسخه Nintendo 3DS این بازی در تاریخ ۱۸ مارس (۲۸ اسفند)‌ و نسخه Wii U در ماه ژوئن عرضه خواهد شد.

بازی Mario and Sonic  یک بازی ورزشی در سبک ورزش‌های المپیکی است که سال گذشته در همایش دایرکت نینتندو معرفی شد.

به هرحال این اطلاعات هنوز توسط کمپانی سازنده تایید نشده است و هنوز درستی این شایعات مشخص نیست.

منبع: SegmentNext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده