نویسنده: محمد رستمی
// سه شنبه, ۴ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۳۰

موتور گرافیکی The Division در سایر بازی‌های یوبی‌سافت مورد استفاده قرار خواهد گرفت

جلوه‌های بصری Tom Clancy’s the Division براساس موتور گرافیکی اختصاصی یوبی‌سافت یعنی SnowDrop طراحی شده است و احتمال می‌رود Ubisoft در سایر بازی‌هایش نیز از این موتور گرافیکی استفاده کند. برای جزئیات بیشتر در ادامه این خبر با زومجی همراه باشید.

یوبی‌سافت برای ساخت بازی  Tom Clancy’s the Division موتور گرافیکی جدیدی را با نام SnowDrop طراحی کرد. این موتور علاوه بر جزئیات دیداری و گرافیکی فوق‌العاده و باز گذاشتن دست سازنده برای ساخت بازی، یک سری امکانات خاص خود را نیز دارد که آن را به یک موتور تمام‌عیار تبدیل می‌کند. باتوجه به ویژگی‌های جدید SnowDrop  احتمال می‌رود یوبی‌سافت در سایر بازی‌های درحال توسعه‌اش نیز از این موتور استفاده کند.

مارتین هالتبرگ از سازندگان بازی، در این مورد گفت:

ما سعی داریم تکنولوژی‌های بدست‌آمده را تا حد ممکن به دیگر استودیو‌ها نیز انتقال دهیم، از این سو از الان استودیو‌های سازنده بازی Tom Clancy و سایر استودیو‌ها می‌توانند از موتور Snow Drop در ساخت بازی‌هایشان استفاده کنند.

علاوه بر این، بخش Dark Zone که مبارزات گیمر در برابر گیمر بازی در آن اتفاق می‌افتد نیز ممکن است در آینده در بازی‌های دیگر مورد استفاده قرار گیرد. مارتین هالتبرگ می‌گوید یکی از خصوصیات موتور Snow Drop عدم استفاده از لابی و منو در بازی و همین بخش دارک‌زون است.

اگر تا بحال موفق نشده‌اید هیچ یک از نسخه‌های بتا بازی The Division را تجربه کنید، می‌توانید ویدیو‌های مقایسه گرافیکی نسخه‌های کنسولی و پی‌سی را در زومجی ببینید.

در پایان جالب است بدانید  The Division از فناوری تشخیص حرکات چشم Tobii پشتیبانی می‌کند.

Tom Clancy’s The Division در تاریخ ۱۸ اسفند ۹۴ (۸ مارس ۲۰۱۵) برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی ویندوزی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد.

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده