// سه شنبه, ۴ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۳۰

بتای عمومی The Division با بیش از ۶ میلیون بازیکن رکورد IP جدید را شکست

طبق گفته‌ی یوبی‌سافت ۶/۴ میلیون نفر در طول پنج روز بتای عمومی بازی The Division را بر روی پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 تجربه کردند. این موفقیت بزرگی برای یوبی‌سافت محسوب می‌شود. در ادامه با زومجی همراه باشید.

با پایان بتای عمومی The Division، اکنون یوبی‌سافت رسما آمار عملکرد بازیکنان برروی سه پلتفرم پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی را منتشر کرده است. طبق اعلام وب‌سایت رسمی بازی، ورود ۶/۴ میلیون بازیکن به نسخه بتای بازی The Division باعث شده است تا تازه‌ترین ساخته‌ی یوبی‌سافت لقب «بزرگترین بِرَند بازی جدید در پلتفرم‌های نسل حاضر» را کسب کند.

به عنوان مثال اگر بخواهیم مقایسه‌ای را انجام دهیم، نسخه آزمایشی بتا Destiny در تابستان سال ۲۰۱۴ موفق به جذب ۴/۶ میلیون بازیکن شده بود. این در حالی است که این آمار دو کنسول پلی‌استیشن 3 و ایکس‌باکس 360 را نیز شامل می‌شود. اکتیویژن، ناشر Destiny در آن زمان گفته بود که این بزرگترین نسخه‌آزمایشی بتا برای یک IP جدید است. البته هرچند از نظر فنی The Division یک IP جدید محسوب می‌شود، با این حال نباید فراموش کرد که این بازی نام آشنای تام کلنسی را نیز به همراه دارد.

طبق اعلام یوبی‌سافت، بازیکنان نسخه آزمایشی بتای The Division به طور میانگین ۵ ساعت را در بازی سپری کرده‌اند که از این مدت ۲ ساعت به ازای هر بازیکن در Dark Zone سپری شده است. در ضمن با توجه به آمار منتشر شده حدودا ۵۰ درصد از بازیکنان به درجه Rogue رسیدند. درجه Rogue به افرادی تعلق می‌گیرد که در هنگام بازی سایر بازیکنان یا دوستان خود را از بین ببرند. در آماری مشابه بازیکنان ۶۳ میلیون آیتم را با موفقیت از Dark Zone خارج کرده‌اند.

بتای عمومی The Division یک روز زودتر از رایانه‌های شخصی و پلی‌استیشن 4 و در تاریخ ۱۸ فوریه (۲۹ بهمن) برای دارندگان ایکس‌باکس وان  در دسترس قرار گرفت. یوبی‌سافت، ناشر بازی به تازگی از امیدواری این شرکت جهت پیوستن The Division به جمع بازی‌های Destiny ،Watch Dogs و Assassin's Creed برای تبدیل شدن  به بزرگترین IP جدید در هنگام عرضه، سخن گفته بود. یوبی‌سافت در گذشته نیز با پایان بتای محدود بازی، اینفوگرافیک کاملی را از عملکرد بازیکنان منتشر کرده بود. نسخه‌ی نهایی بازی The Division در تاریخ ۸ مارس (۱۸ اسفند) عرضه می‌شود.

آیا شما نیز از جمله شرکت‌کنندگان در بتای عمومی The Division بودید؟ لطفا دیدگاه خود را در رابطه با این بازی با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده