نویسنده: مرتضی تقوی
// سه شنبه, ۴ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۰۰

استقبال سازندگان Unravel از عرضه بازی برای کنسول نینتندو NX

بازی دوست داشتنی Unravel اوایل ماه جاری میلادی منتشر شد و نقد‌های خوبی هم دریافت کرد. مارتین ساهلین، بازیساز ارشد این بازی، در مصاحبه‌ای از عرضه‌ی این بازی برای کنسول Nintendo NX استقبال کرده است. با جزئیات این خبر با زومجی همراه باشید.

بازی معمایی Unravel که حدود دو هفته از عرضه‌ی آن می‌گذرد، یکی از متفاوت‌ترین بازی‌هایی است که امسال شاهد آن هستیم. نقدها و امتیاز‌های آن هم همگی نشان دهنده ی بازخورد‌های خوب به این بازی هستند. اما این بازی هنوز پتانسیل جذب مخاطبان بیشتری هم دارد.

مارتین ساهلین، سازنده‌ی ارشد این بازی در استودیو کُلدوود اینتراکتیو، به تازگی در مصاحبه‌ای با سایت Gaming Bolt در پاسخ به سوالی درباره‌ی احتمال عرضه‌ی این بازی برای کنسول مرموز شرکت نینتندو گفت که از این موضع استقبال می‌کند و به هیچ وجه با آن مخالفتی ندارد:

نه، هرگز. قطعا هرچه ما بتوانیم دامنه‌ی مخاطبان خود را افزایش دهیم بهتر خواهد بود.

martin sahlin unravelوی همچنین در مورد اینکه آیا اطلاعاتی درمورد کنسول NX شرکت نینتندو دارد یا خیر گفت:

من هم آرزو دارم کاش از آن بیشتر می‌دانستم اما آن‌ها واقعا هیچ اطلاعاتی از کنسولشان به کسی نمی‌دهند. من اتفاقا همین چند وقت پیش مکالمه‌ی جالبی با یکی از کارمندان شرکت نینتندو داشتم و به او گفتم: اگر اطلاعاتت در مورد کنسول NX را با من در میان بگذاری، من هم اطلاعات بازی Unravel را ارائه می‌کنم! او از من خواست تا اثری برای NX معرفی کنم که بتواند چیزهای بیشتری از این کنسول به من بگوید. ساختن یک بازی برای کنسولی که حتی نمی‌دانید چه چیزی هست کار خیلی مشکلی به نظر می‌رسد. اما اگر شما می‌توانید اطلاعات موثقی به من بدهید، طبیعتا من هم می‌توانم ذهنیت بهتری از چیزی که می‌خواهم بسازم داشته باشم. راستش را بخواهید من اطلاعاتی از کنسول آنها ندارم، اما مثل همه کنجکاوم که بدانم چه چیزی می‌سازند.

بازی کردن Unravel در خانه آن هم بر روی کنسول نینتندو به دلیل نور‌پردازی فوق العاده و جلوه‌های بصری و هنری بسیار زیبا قطعا لذت بخش خواهد بود. این بازی هم اکنون برای پلتفرم‌های پی‌سی، ایکس‌باکس‌وان و پلی‌استیشن 4 در دسترس است. پیش از این ویدیویی هم از نحوه حل کردن معماها در Unravel با استفاده از یارنی، شخصیت اصلی دوست‌داشتنی بازی، منتشر شده بود.

منبع: AttackOfTheFanBoy


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده