// سه شنبه, ۴ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۳۰

بازی Battlefield 5 احتمالا از تکنولوژی انیمیشن و جلوه‌های بصری جدیدی بهره خواهد برد

مجموعه‌ی Battlefield بی شک در زمره‌ی بازی‌های محبوب و پرآوازه‌ی دو غول مطرح یعنی دایس و الکترونیک آرتز است که اخیرا نسخه‌ی جدید آن یعنی Battlefield 5 ساخته می‌شود و احتمالا از جلوه‌های بصری جدیدی نیز بهره خواهد برد. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

شاید بتوان محبوب‌ترین نسخه‌ی مجموعه‌ی Battlefield را نسخه‌ی چهارم یعنی Battlefield 4 به همراه تمامی بسته‌های الحاقی‌اش دانست. حتی نسخه‌ی بعد از آن یعنی Battlefield Hardline که ساخت آن برای اولین بار توسط استودیویی غیر از دایس یعنی ویسرال گیمز انجام گرفت، با تمام نقاط قوت و ضعف نتوانست رکورد‌های نسخه‌ی چهارم را بشکند. از این رو دایس تصمیم گرفته نسخه‌ی بعدی این مجموعه را در ادامه‌ی نسخه‌ی چهارم بسازد و مدتی است که مشغول کار بروی نسخه‌ی ششم یعنی Battlefield 5 است.

آمار نشان می‌دهد که اکثریت طرفداران سری بتلفیلد علاقه دارند که نسخه‌ی جدید آن در مورد وقایع پر تب و تاب جنگ جهانی دوم باشد و با دوری از نبرد‌ها و جنگ‌ افزار‌های مدرن، به نوعی تنوع را نیز چاشنی نسخه‌ی جدید قرار دهد. کمپانی دایس حدود چند ماه است که مشغول ساخت Battlefield 5 است ولی در حال حاضر خبر خاص و رسمی از داستان و دوره‌ی زمانی بازی منتشر نشده است.

چند روز پیش شایعاتی به گوش می‌رسید مبنی بر اینکه دایس قصد اضافه کردن یک تکنولوژی انیمیشن جدید را برای این نسخه دارد و بدین وسیله جلوه‌های بصری بازی را بیش از پیش تقویت کند. این شایعات درست پس از آگهی دایس جهت جذب یک طراح مفهومی ارشد تقویت شدند. در این آگهی که متن آن را در زیر مشاهده می‌کنید، دایس به دنبال فردی متخصص و باتجربه در زمینه‌ی طراحی مفهومی است:

ما به دنبال یک متخصص ارشد و باتجربه در زمینه‌ی طراحی مفهومی هستیم که علاقه‌مند به همکاری در زمینه‌ ارتقای جلوه‌های بصری یک بازی در حال ساخت باشد که هنوز کسی از نام و جزییات آن اطلاعی ندارد.

در آگهی دایس از این بازی به عنوان یک بازی هنوز معرفی نشده یاد شده است و شاید نتوان فعلا نام Battlefield 5 را برای آن در نظر گرفت.

ساخت این بازی چنان هیجانی در بین طرفداران این سری ایجاد کرده که در خبری که پیش‌تر در زومجی منتشر شد خواندید که بنا به گفته‌ی مایکل پچر، تحلیل‌گر نام‌آشنای بازی‌های ویدیویی، بازی Battlefield 5 در سال ۲۰۱۶ توانایی شکست Call of Duty را دارد.

علاوه بر خبر ارتقای جلوه‌های بصری بازی در نسخه‌ی جدید، اطلاعات دیگری نیز به طور غیر رسمی منتشر شده که شاید جای تامل داشته باشد. این جزییات حاکی از آن است که نسخه‌ی جدید بازی از هندسه و ساختار نسخه‌‌های قبلی بازی بهره خواهد برد! اما مشخص نیست که منظور از هندسه و ساختار، طراحی جزییات و مراحل مختص به Battlefield 5 است یا تنها تغییر در ساختار جزییات نسخه‌های قبلی و به اصطلاح از نو رنگ‌آمیزی آن است.

اما در نظر داشته باشد که جزییات ذکر شده را شاید تنها بتوان حدس و گمان در قالب اخبار غیر‌رسمی در نظر گرفت، زیرا فعلا اطلاعات رسمی در مورد بازی  از سوی دایس منتشر نشده و باید منتظر ماند و دید که این کمپانی با تجربه چه زمانی قصد انتشار جزییات بازی را داشت. اما حداقل تا آن زمان می‌توان به اخبار ذکر شده بسنده کرد. همچنین اینکه در اخبار غیر‌رسمی دیگری اینطور بیان شده که احتمال دارد نام این بازی Battlefield Armageddon باشد و در این مورد نیز پیش‌تر در زومجی خواندید که سایت IMDB نسخه‌ی جدید بتلفیلد را با نام Battlefield Armageddon لیست کرد.

همانطور که ذکر شد، می‌توان به این اخبار فقط تا زمان انتشار خبر رسمی از سوی دایس اکتفا کرد.

همچنین در زومجی در مورد گمانه‌زنی‌هایی در مورد بازی Battlefield 5 اخباری را به سمع و نظر شما رساندیم.

نظر شما در مورد سری فوق‌العاده‌ی بتلفیلد چیست؟ دوست دارید نسخه‌ی بعدی در چه مورد و با چه جزییاتی باشد؟ نظرات خود را با زومجی به اشتراک بگذارید.

منبع: Segmentnext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده