نویسنده: آرش رستمی
// سه شنبه, ۴ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۰

تماشا کنید: بازی Killer Instinct با حضور شخصیت Arbiter از سری Halo

فصل سوم بازی Killer Instinct میزبان شخصیت آربیتر از مجموعه بازی‌های Halo خواهد بود. با تماشای ویدیوی حرکات این مبارز جدید همراه زومجی باشید.

طرفداران Halo تا مدتی دیگر می‌توانند یکی از شخصیت‌های این سری محبوب را در بازی Killer Instinct ملاقات کنند. آربیتر (Arbiter)، متعلق به خانواده‌ی کاوننت‌ها، کسی است که قرار است در فصل سوم Killer Instinct به جمع مبارزهای این بازی اضافه شود. البته از آنجا که آربیتر در سری Halo در‌واقع نوعی رتبه، و نه لزوماً یک شخص خاص، به شمار می‌رود، مبارز مورد بحث ویژگی‌هایی دارد که بعضا با آنچه از آربیتر بازی شوتر مایکروسافت انتظار داریم، متفاوت است. آربیتر Killer Instinct نسبت به آنچه درHalo دیده‌ایم حرکات سریع‌تری دارد و گویا صداگذاری آن هم این‌بار توسط کیث دیوید (صداگذار آربیتر معروف هیلو) انجام نشده است. به هر حال، در ویدیوی زیر می‌توانید عملکرد این شخصیت را در حین مبارزه تماشا کنید.

|

فصل سوم Killer Instinct قرار است در ۱۰ مارس (۲۰ اسفند) عرضه شود و در کنار تغییرات مختلف، شخصیت‌هایی مانند Kim Wu ،Tusk و Gargos را هم به این بازی مبارزه‌ای اضافه کند. فصل سوم بازی برای ایکس‌باکس وان و ویندوز 10 قابل دریافت خواهد بود.

منابع: AttackoftheFanboy / GameSpot / VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده