نویسنده: نيما ارضی
// دوشنبه, ۳ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۰۰

هکر ها سیستم بازخورد بازی های Dayz و Arma 3 را هک کردند

سازندگان بازی‌های DayZ و Arma 3 از حمله هکر‌ها به سیستم منتیس که برای جمع‌آوری بازخور‌دها و گزارش اشکالات بازی استفاده می شود، خبر دادند. برای اطلاع از جزییات بیشتر با ما در زومجی همراه باشید.

استودیوهای تعاملی بوهمیا، سازنده بازی‌هایی همچون Arma 3 و DayZ، امروز اعلام کرد که هکرها به سیستم جمع‌آوری بازخوردها و گزارش اشکالات این کمپانی موسوم به منتیس حمله کردند. این کمپانی ضمن اعلام این خبر افزود با اینکه هنوز مدرکی مبنی بر دسترسی هکرها به اطلاعات کاربران وجود ندارد، با این حال Bohemia Interactive به منظور تحقیق در این زمینه تمامی سیستم‌های جمع آوری بازخورد‌های این استودیو را در  حالت آفلاین قرار داده است.

همچنین بوهمیا برای احتیاط بیشتر به تمامی کاربرانی که برای استفاده از سیستم‌های بازخورد این دو بازی از رمز عبور مشابه در حساب‌های کاربری دیگر خود استفاده کرده‌اند، توصیه کرد هرچه زودتر رمز عبور خود را تغییر دهند.

خوشبختانه سیستم منتیس از حساب‌های کاربری بوهمیا مجزا است و در صورتی که شما در سیستم ثبت مشکلات و بازخورد‌ها ثبت نام نکرده باشید مشکلی وجود نخواهد داشت. بوهمیا همچنین از کاربران خواست تا زمانی که سیستم به حالت قبلی خود باز گردد مشکلات بازی را در فروم این استودیو مطرح کنند.

نکته قابل توجه در این زمینه این است که پیش از این، در اوایل ماه فوریه (اواسط بهمن ماه) نیز فروم بازی DayZ با تمامی اطلاعات کاربران هک شده بود.

نظر شما در رابطه با مشکلات موجود در سیستم امنیتی این استودیو چیست؟

منبع:VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده