نویسنده: عارف حسین پور
// دوشنبه, ۳ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۰۰

آیا سریال کوتاه The X-Files فصل دوم خواهد داشت؟

با موفقیت سریال کوتاه The X-Files می‌شد پیش‌بینی کرد که کمپانی فاکس به همین ۶ قسمت بسنده نخواهد کرد. با اینکه هنوز چیزی تایید نشده، اما احتمال ساخته شدن فصل دوم این مینی‌ سریال قوت گرفته است. با زومجی و جزییات این خبر همراه باشید.

اکنون که به زمان نمایش آخرین قسمت از سریال کوتاه و ۶ قسمتی The X-Files نزدیک شده‌ایم، خبر می‌رسد که فاکس قصد دارد تا با کریس کارتر، خالق و کارگردان مجموعه و همچنین دیوید دوکاونی و جیلیان اندرسون، بازیگران این سریال، برای ساخت فصل دوم آن وارد مذاکره شود.

دیوید مدن، رییس بخش سرگرمی‌ کمپانی فاکس در مصاحبه با وب‌سایت Variety اعلام کرد که بینندگان سریال کوتاه The X-Files خواستار ساخته شدن قسمت‌های بیشتری از آن هستند. مدن گفت:

ما از عملکرد [این سریال] بسیار خوشحال هستیم. تا کنون عکس‌العمل‌ها بسیار دلگرم‌کننده بوده‌اند.

مدن همچنین تاکید کرد که هنوز مذاکرات رسمی با کارتر و بازیگران سریال برای ساخت ادامه آن صورت نگرفته است، اما احتمالا در آینده این اتفاق رخ خواهد داد.

the-x-files-02ماه گذشته کارتر اعلام کرده بود که مایل است قسمت‌های بیشتری از سریال The X-Files را بسازد اما برای تحقق این امر، همه چیز به فاکس بستگی خواهد داشت. کارتر به این موضوع اشاره کرد که اگر فصل اول امتیازات خوبی داشته باشد و بتواند انتظارات فاکس را برآورده سازد، احتمال ساخته شدن فصل دوم نیز بسیار زیاد است.

خوشبختانه امتیازات The X-Files عالی هستند. اولین قسمت از این سریال کوتاه بیش از ۵۰ میلیون بیننده در سراسر دنیا داشت و امتیازی معادل ۷.۸ را از مخاطبان ۱۸ تا ۳۴ ساله دریافت کرد که از این نظر فقط از سریال محبوب The Walking Dead ضعیف‌تر عمل کرده است.

بنابراین می‌توان با اطمینان گفت که طرفداران تمایل بسیار زیادی برای ساخته شدن ادامه‌ The X-Files دارند، اما چیزی که باعث می‌شود فصل دوم این سریال همچنان در حاله‌ای از ابهام باقی بماند، مصاحبه دوکاونی با وب‌سایت Variety است. دوکاونی که بازیگر نقش اصلی یعنی «فاکس مولدر» است، قبل از نمایش سریال اعلام کرده بود که حاضر نیست یک فصل ۲۲ قسمتی دیگر را بازی کند، اما حداقل در ۶ قسمت حضور خواهد داشت. با توجه به این صحبت‌ها و همچنین با در نظر گرفتن این موضوع که او و اندرسون هم‌اکنون درگیر پروژه‌های دیگری هستند، حضور این دو بازیگر اصلی در فصل دوم با اما و اگر همراه خواهد بود.

The X-Files یک مجموعه تلویزیونی علمی-تخیلی است که از سال ۱۹۹۳ تا کنون در شبکه فاکس روی آنتن می‌رود. داستان کلی این مجموعه درباره پرونده‌های پلیسی است که با اتفاقات ماورا الطبیعه ارتباط دارند و هیچکس به غیر از فاکس مولدر نمی‌تواند آنها را حل کند. تا به امروز ۱۰ فصل مختلف از این سریال جذاب ساخته شده که آخرین فصل آن از تاریخ ۲۴ ژانویه ۲۰۱۶ (۴ بهمن ۱۳۹۴) آغاز شد و فردا با نمایش ششمین و آخرین قسمتش به پایان خواهد رسید.

منبع: Polygon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده