نویسنده: عارف حسین پور
// دوشنبه, ۳ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۰۰

دنباله Mary Poppins با حضور امیلی بلانت ساخته می‌شود

کمپانی دیزنی قصد دارد دنباله فیلم مری پاپینز (Mary Poppins) را بسازد و برای نقش اول این فیلم، یکی از بازیگران مطرح هالیوود به نام امیلی بلانت را انتخاب کرده است. برای اطلاع از جزییات این خبر با زومجی همراه باشید.

به گزارش وب‌سایت Variety، امیلی بلانت در دنباله Mary Poppins نقش شخصیت اصلی فیلم (مری پاپینز) که یک پرستار بچه اسرارآمیز است را ایفا خواهد کرد. گفته می‌شود که کارگردان این فیلم راب مارشال است؛ همان کسی که در فیلم فانتزی سال ۲۰۱۴ دیزنی با نام Into the Woods نیز بازی بلانت را هدایت کرده بود.

طبق اعلام منابع آگاه، بلانت پس از نقش‌آفرینی در فیلم Into the Woods همواره برای بازی در نقش مری پاپینز مورد توجه بوده است. کمپانی دیزنی امیدوار است که مرحله‌ تولید فیلم به زودی آغاز شود، ولی هنوز هیچ چیز نهایی نشده است. ضمن اینکه خبر بارداری بلانت اخیرا منتشر شده و این موضوع می‌تواند روی تصمیم او برای قبول یا عدم پذیرش این نقش تاثیرگذار باشد.

فیلم Mary Poppins که با حضور بازیگران مطرحی مثل جولی اندروز (در نقش مری پاپینز) و دیک ون دایک در سال ۱۹۶۴ اکران شد، یکی از مشهورترین آثار موزیکال در تاریخ سینما است. قصه این فیلم که بر اساس کتاب‌های پی ال تراورس شکل گرفته، ماجراهای خانواده «بنکس» را بازگو می‌کند که به دنبال یک پرستار بچه برای دو فرزند خود به نام‌های «جین» و «مایکل» هستند. آقای بنکس در آگهی استخدامش مشخصات یک پرستار جدی و سخت‌گیر را ذکر می‌کند، اما بچه‌ها که به دنبال پرستاری مهربان هستند یک آگهی جداگانه می‌نویسند. آقای بنکس با مشاهده آگهی بچه‌ها، آن را پاره کرده و به درون شومینه می‌اندازد. تکه‌های کاغذ به همراه دود و گرمای ناشی از آتش، از داخل دودکش به هوا می‌روند و به دست مری پاپینز که روی ابرها زندگی می‌کند می‌رسند. پاپینز پس از مشاهده آگهی، خود را به خانه‌ آنها می‌رساند و پرستاری فرزندان بنکس را قبول می‌کند .

وب‌سایت Variety اعلام کرده که دنباله Mary Poppins حدود ۲۰ سال پس از وقایع این فیلم در جریان است و دوره بحران اقتصادی در شهر لندن را به تصویر می‌کشد. داستان فیلم مثل گذشته برگرفته از کتاب‌های تراورس است و ماجراهای پاپینز و خانوانده بنکس را دنبال می‌کند.

جالب است بدانید در سال ۲۰۱۳ دیزنی فیلمی به نام Saving Mr. Banks ساخته که داستان آن درباره تلاش والت دیزنی برای به دست آوردن حق ساخت فیلم از روی کتاب‌های تراورس است. تام هنکس در این فیلم نقش والت دیزنی را ایفا می‌کرد.

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده