// یکشنبه, ۲ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۰

تصاویر جدید بازی «دنده دو»، اتومبیل های متنوع و گیم پلی را نشان می دهد

بازی مسابقه‌ای «دنده‌ دو» که توسط استودیو اُرکا گیمز ساخته و شرکت فن‌ افزار مسئولیت نشر آن را بر عهده دارد، به زودی برای پلتفرم موبایلی اندروید بر روی کافه‌ بازار منتشر می‌شود. در ادامه با تصاویری از اتومبیل‌های داخل بازی آشنا می‌شوید.

دنده دو، یک بازی در سبک درگ ریسینگ است که می‌توان از این سبک به عنوان یکی از علایق کاربران موبایلی نام برد. استودیو بازی‌سازی اُرکا گیمز با همکاری کمپانی فن افزار، ناشر و سازنده‌ی بازی‌های مطرح گرشاسپ و Shadow Blade، اولین بازی خود را بر پایه سبک درگ ریسینگ گذاشته‌اند و سعی دارند با القای حس رقابت، سرعت و هیجان در کنار گرافیکی چشم‌نواز با استفاده از موتور یونیتی، حرفی برای گفتن داشته باشند.

بازی دنده دو تنوع بالایی در تعداد اتومبیل‌ها دارد و شما می‌توانید از بین ماشین‌های داخلی یا خارجی، یکی از آنها را برای رقابت با دیگران انتخاب و شخصی‌سازی کنید.

 

دنده دو شامل یک بخش داستانی می‌شود که بازیکن باید با رانندگان حرفه‌ای هر شهر مسابقه دهد و با شکست حرفه‌ای‌ترین راننده شهر، تسلط خود را بر منطقه اعلام کند. خیابان‌های اصفهان، تهران، اهواز، کیش و شهر‌های دیگر ایران منتظر شما هستند تا با ماشین‌های اسپورت و قوی خود در آن جولان دهید.
از طرفی، دنده دو دارای یک بخش آنلاین است که می‌توانید در آن با راننده‌های واقعی مثل خودتان رقابت کنید، امتیاز و درآمد خود را افزایش دهید و برای رسیدن به صدر جدول بهترین راننده‌های کشور تلاش کنید. شاید شما بتوانید بهترین راننده‌ی سراسر کشور شوید!
شرکت فن‌افزار شریف، ناشر دنده دو هنوز تاریخ انتشار دقیقی برای این بازی اعلام نکرده، اما انتظار می‌رود ساخته‌ی استودیو ارکا گیمز تا اواخر امسال بر روی کافه بازار برای گوشی‌های اندرویدی منتشر شود.

 

دانلود ویدیو با رزولوشن Full HD1080p | دانلود ویدیو با رزولوشن HD 720p | دانلود ویدیو با رزولوشن SD 360p

اطلاعات و تصاویر به طور اختصاصی از شرکت فن‌افزار شریف و استودیو اًرکا گیمز در اختیار زومجی قرار گرفته است.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده