نویسنده: نيما ارضی
// یکشنبه, ۲ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۰۰

شایعه: بازی های رایگان ماه مارس (۱۱ اسفند ۹۴ تا ۱۲ فروردین ۹۵) مشخص شدند

به تازگی تصاویری منتشر شده است که حاوی اطلاعاتی درباره‌ی بازی‌های رایگان ماه آینده در ایکس‌باکس لایو است. همچنین شایعاتی وجود دارد که خبر از وجود لیست کامل این بازی‌ها می دهد. با ما در زومجی همراه باشید.

وب سایت ICXM.net تصویری از حساب کاربری فردی در توییتر منتشر کرده است. این تصویر که از فضای فروشگاه ایکس‌باکس لایو تهیه شده است، بازی Sherlock Holmes:Crimes & punishments  را به عنوان یکی از بازی‌های رایگان ماه آینده برای دارندگان اشتراک گلد نشان می دهد.

همچنین در روزهای گذشته لیستی از بازی‌های رایگان ایکس‌باکس لایو در ماه آینده توسط یکی از کاربران منتشر شد. این فرد پیش از این عنوان‌های  مربوط به ماه سپتامبر و نوامبر سال گذشته را به درستی پیش بینی کرده بود.

بازی های Games with gold برای ماه مارس ۲۰۱۶

از این رو بازی Sherlock Holmes:Crimes and punishments برای کاربران ایکس‌باکس وان  از تاریخ ۱ مارس  یا ۱۱ اسفند به مدت یک ماه در دسترس خواهد بود. همچنین بازی Lords of the fallen  نیز دومین بازی خواهد بود که در این ماه برای دارندگان کنسول ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد.

برای کاربران کنسول ایکس‌باکس360  نیز بازی Supreme Commander 2 از تاریخ ۱ مارس به مدت ۱۵ روزدر دسترس خواهد بود و عنوان دوم نیز اولین قسمت از بازی Borderlands خواهد بود که از ۱۶ مارس یا ۲۶ اسفند برای کاربران قابل استفاده خواهد بود.

مایکروسافت هنوز اطلاعیه در مورد عناوین رایگان ایکس‌باکس لایو برای دارندگان اشتراک گلد منتشر نکرده است.

تا چه حد با لیست منتشر شده موافق هستید؟

منبع:Attackofthefanboy


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده