نویسنده: محمد رستمی
// یکشنبه, ۲ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۰۰

آیا کاراکتر بازی Watch Dogs در Tom Clancy's the Division حضور دارد؟

یکی از کاربران Tom Clancy’s the Division فردی با خصوصیات و ظاهر ایدن پیرس کاراکتر بازی Watch Dogs را در the Division دیده است! برای جزئیات کامل این خبر در ادامه مطلب با زومجی همراه باشید.

ظاهرا کاراکتر بازی Watch Dogs یعنی ایدن پیرس در بازی Tom Clancy’s the Division حضور دارد! یکی از کاربران در نسخه بتای بازی Tom Clancy’s the Division فردی را پیدا کرده است که لباس‌هایش شبیه به ایدن پیرس است.

این باور وجود دارد که احتمالا این کاراکتر خود اوست و یوبی‌سافت قصد دارد با این کار نسخه دوم Watch Dogs را یادآوری کند، اما در کنار این احتمال ممکن است این امر کاملا اتفاقی باشد و هیچ داستانی پشت آن وجود نداشته باشد!

یوبی‌سافت ساخت Watch Dogs 2 رسما تایید کرده است. این بازی  در حال حاضر در حال ساخت است و سال ۲۰۱۷ منتشر خواهد شد.

نسخه بتای کامل Tom Clancy’s the Division نیز اکنون در اختیار کاربران ایکس‌باکس وان قرار گرفته است و کاربران پلی‌اسیتشن 4 و پی‌سی احتمالا فردا به این بسته دسترسی پیدا خواهند کرد.

The Division جدید‌ترین و مورد انتظار‌ترین بازی فعلی یوبی‌سافت است که توسط استودیو مسیو (Massive) این کمپانی ساخته شده و یک اثر تمام آنلاین شوتر سوم شخص و نقش‌آفرینی است که می‌توان آن را هم به صورت همکاری چند‌نفره (Co-op) و هم به صورت انفرادی بازی کرد. این اثر همچنین از مبارزات گیمر در برابر گیمر (PvP) هم بهره می‌برد که در قسمتی به نام Dark Zone اتفاق می‌افتند. وقایع بازی در شهر نیویورک اتفاق می‌افتد و سازندگان دلایل جالبی برای انتخاب آن ذکر کرده‌اند که می‌توانید آن‌ها را اینجا بخوانید.

Tom Clancy’s The Division در تاریخ ۱۸ اسفند ۹۴ (۸ مارس ۲۰۱۵) برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی ویندوزی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد.

 

منبع: SegmentNext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده