نویسنده: محمد رستمی
// یکشنبه, ۲ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۳۰

انویدیا در ازای خرید کارت‌ گرافیک‌های جدیدش The Division را به خریداران هدیه می‌دهد

چیزی به روز عرضه بازی Tom Clancy’s the Division نمانده‌ است و در این فاصله انویدیا اعلام کرده است با خرید کارت‌های گرافیکی جدید جی‌فورس یک نسخه از این بازی را به صورت رایگان به خریداران اهدا خواهد کرد. در ادامه مطلب با زومجی همراه باشید.

Tom Clancy’s the Division بالاخره پس‌از سال‌ها فرآیند توسعه به روز‌های نهایی عرضه نزدیک می‌شود و با وجود طرفدارن بسیاری که دارد، عده زیادی منتظرند تا به محض عرضه آن را تهیه کنند. مدتی پیش یوبی‌سافت سیستم مورد نیاز برای اجرای این بازی را مشخص کرد و از آنجا که بازی نیازمند سخت‌افزار قدرتمندی است، مسلما عده‌ایی از طرفداران به فکر خرید کارت‌گرافیکی جدید خواهند افتاد. حال با توجه به این مسئله کمپانی انویدیا اعلام کرده است که با خرید کارت‌های گرافیکی جدید جی‌فورس کاربران بازی Tom Clancy’s the Division را به صورت هدیه دریافت خواهند کرد.

کارت گرافیک‌هایی که شامل این قضیه می‌شوند از مدل‌های GTX 970، GTX 980 و GTX 980Ti برند EVGA هستند و لیست کامل آنها در تصویر زیر آمده است.

nvidia-graphic-cards

بنابراین تنها کافیست کاربران پس از خرید کارت آن را در سایت ثبت کنند و با کدی که بدست خواهند آورد نسخه رایگانی از بازی را دریافت کنند.

Tom Clancy’s The Division در تاریخ ۱۸ اسفند ۹۴ (۸ مارس ۲۰۱۵) برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی ویندوزی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد.

منبع: DualShockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده