// یکشنبه, ۲ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۰

شهید احمد، مدیر اجرایی سابق سونی، به استودیو سازنده بازی Goat Simulator پیوست

شهید احمد که یکی از مدیران و مسئولان اجرایی بخش سرگرمی‌های تعاملی سونی بود، به تازگی به استودیوی انگلیسی دبل ایلون ملحق شده است. برای اطلاع از جزییات بیشتر با زومجی همراه شوید.

شهید احمد، مسئول و کارگردان سابق بخش محتوای استراتژیک در بخش سرگرمی‌های تعاملی سونی واقع در اروپا، به تازگی به استودیوی انگلیسی دابل ایلون ملحق شده و در سمت مشاور مشغول به فعالیت است. این استودیو که در حال حاضر توسعه دهنده محسوب می‌شود، قرار است به کمک مشاوره‌های شهید احمد، با ارتقای کاربری به یک استودیوی ناشر نیز تبدیل شود.

از جمله فعالیت‌های این استودیو می‌توان به ساخت نسخه‌های کنسولی بازی‌ Goat Simulator و Limbo برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان، بازی Pixel Junk Shooter Ultimate برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و پلی‌استیشن ویتا و بازی Nom Nom Galaxy برای کنسول پلی‌استیشن 4 اشاره کرد. این استودیو همچنین به ساخت نسخه‌های کنسولی بازی Prison Architect در کنار ساخت سایر بازی‌هایی که هنوز اطلاعاتی از آن‌ها منتشر نکرده، مشغول است. شما در مورد بازی‌های این کمپانی چه فکر می‌کنید؟ نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.

منبع: Gematsu


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده