// شنبه, ۱ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۳۰

بازی های Condemned و Binary Domain را در استیم رایگان بازی کنید

شبکه‌ی استیم را می‌توان بزرگترین بستر برای دسترسی به دنیای بازی‌های پی‌سی دانست که در آن می‌توانید بسیاری از بازی‌های مطرح را با پرداخت هزینه دریافت و بازی کنید. این‌بار دو بازی Condemned و Binary Domain بصورت رایگان در این شبکه قرار گرفته‌اند.

مدتی است که سگا هر چند وقت یکبار طی رویداد‌هایی بنام "به جای عشق، جنگ به راه بینداز" (Make War Not Love) اهداف متعددی از جمله جذب طرفداران برای بازی کردن را دنبال می‌کند. به طور مثال در بخشی از تازه‌ترین شماره‌ی این رویداد یعنی "به جای عشق، جنگ به راه بینداز ۳" بازیکنان را به بازی با Total War: Attila در مقابل بازی‌های Company of Heroes و Dawn of War  تشویق می‌کنند و در ازای بدست آوردن امتیاز بیشتر در نبردها و مثلا پیروزی تیم توتال وار، بسته‌ی الحاقی این بازی به نام Slavic Nations Culture Pack بصورت رایگان در دسترس برندگان قرار میگیرد. همین روال برای سایر تیم‌ها و بازی‌ها نیز وجود دارد.

در مجموعه رویداد‌های Make War Not Love، شما علاوه بر لذت بردن از رقابتی سراسر هیجان، قادر خواهید بود بازی، محتوای افزایشی یا بسته‌های الحاقی را بصورت رایگان دریافت کنید

سگا همین چند روز پیش بازی Jet Set Radio را به صورت رایگان در اختیار کاربران استیم قرار داد؛ با این حال سومین شماره از رویداد "به جای عشق، جنگ به راه بینداز" هنوز ادامه دارد و شما می‌توانید کپی محتویات استیم بازی‌های Condemned: Criminal Origins, Binary Domain, و Streets of Rage II را بصورت رایگان از وب‌سایت مربوط به این رویداد دریافت کنید. پس از وارد کردن یک آدرس ایمیل معتبر و دریافت یک کد منحصر بفرد که نهایتا تا ۲۴ ساعت بعد از درخواست برای شما ارسال می‌شود، شما می‌توانید نسبت به دریافت این بازی‌ها در استیم اقدام کنید. البته این فرایند نسبت به بازی‌های مشابهی که قبلا در این رویداد قابل دریافت بودند، با سرعت کمتری انجام می‌شود. اما برای بازی مثل Binary Domain ارزش صبر کردن را دارد. این بازی که در سبک شوتر مبتنی بر سنگر گیری ساخته شده، همراه با شخصیت‌هایی جذاب و یک داستان علمی تخیلی خاطره انگیز، توسط خالق بازی Yakuza یعنی توشی‌هیرو ناگوشی طراحی شده است.

آیا تا به حال تجربه‌ی حضور در این رویداد را داشته‌اید؟ نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.

منبع: Destructoid


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده